Και με ποιο τρόπο ξεπαντρευετε? Γνωριζει κανεις?
Και με ποιο τρόπο ξεπαντρευετε? Γνωριζει κανεις?
Apo oti akousa i prosfora me 18,36 ishyei kai gia yparhontes syndromites.
Tha mporouse na pliroforithei ean einai dynaton:
1 -> apli energopoiisi tis palias syndromis tou horis neo dekti, horis karta, horis to paketo ton 18,36
an auto ginetai, pou mallon ginetai..
2 -> allagi apo aplos nova syndromitis se forth+nova
Isos aksizei ton kopo na parei 2 tilefona..
Η προσφορά ισχύει για όλους όσους έχουν forthnet double play, υπάρχοντες ή μη συνδρομητές της nova, με μοναδική εξαίρεση όσους υπάρχοντες συνδρομητές nova έχουν χρησιμοποιήσει ήδη το προνόμιο της έκπτωσης 20% (forthnet + nova μαζί).
Το πρώτο που περιγράφεις παραπάνω δυστυχώς δεν γίνεται, διότι η κάρτα είναι version 4, οπότε δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο να σου την ενεργοποιήσουν. Το πρώτο πράγμα που κάνουν μόλις τους πάρεις τηλ. είναι να ζητήσουν τον κωδικό συνδρομητή και να ελέγξουν μέσα από το σύστημά τους τι εξοπλισμό και τύπο κάρτας έχεις. Οπότε μετά σε στέλνουν σε κατάστημα forthnet για να πάρεις πλέον υποχρεωτικά όλο τον εξοπλισμό (έπαψαν εδώ και λίγο καιρό να δίνουν σκέτες κάρτες). Αν μάλιστα ο εξοπλισμός δεν είναι δωρεάν (τώρα είναι δωρεάν λόγω προσφοράς) θέλουν επιπλέον 49,90€ για να τον αγοράσεις...
Ως προς το δεύτερο που ανέφερες εξυπακούεται ότι μιλάμε για fortnet+nova μαζί. Ο φίλος μου έτσι κι αλλιώς είναι στη forthnet και απλά είχε διακόψει τη nova το τελευταίο διάστημα.
Εν κατακλείδι και για να μην το κουράζουμε περισσότερο, πλέον έχουν "αγριέψει" τα πράγματα και οι της nova είναι ανένδοτοι. Ο φίλος μου υπέκυψε τελικά στον πειρασμό και προχώρησε κανονικά τη διαδικασία. Επειδή είναι εξαιρετικά παλιός συνδρομητής τους και απόλυτα τυπικός σε πληρωμές και σε όλα (αρκεί να σας πω ότι είχε πάρει εδώ και χρόνια - πριν εμφανιστεί το pvr - μέχρι και επίσημη έγκριση από τη nova για να στήσει multiroom εξοπλισμό στη μονοκατοικία του), προσπάθησε με το καλό να τους πείσει/ψήσει, εξηγώντας ακριβώς πώς έχουν τα πράγματα, αλλά δυστυχώς δεν μπόρεσε να τους μεταπείσει κι έτσι αναγκαστικά έβαλε νέο εξοπλισμό με παντρεμμένη κάρτα. Το οξύμωρο είναι ότι η κοπέλα στο τηλεφωνικό κέντρο φαινόταν ότι ήθελε να τον βοηθήσει (η ευγένεια πάντα φέρνει καλύτερα αποτελέσματα από τις φωνές), αλλά ο προϊστάμενός της ήταν ανένδοτος. Μάλιστα η κοπέλα μετά από διαβουλεύσεις με τον προϊστάμενο, είπε επί λέξει: "Δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω κάτι, εεε, δεν γίνεται ήθελα να πω αυτό που θέλετε..." Με λίγα λόγια η ίδια ήθελε, αλλά δεν μπορούσε, γιατί κι αυτή μια απλή υπάλληλος είναι που παίζει το κεφάλι της κορώνα/γράμματα και δεν θα διακινδύνευε τη δουλειά της, επειδή ο προϊστάμενός της είναι στραβόξυλο και "αχαρακτήριστος"! Μπράβο της όμως μόνο και μόνο που το σκεφτόταν θετικά και δεν ήταν απλά μια τυπική, ψυχρή και ανένδοτη υπάλληλος προσκολλημένη στις ντιρεκτίβες της ακατονόμαστης! Ευτυχώς, υπάρχουν ακόμα άνθρωποι στις μέρες μας...
Επ' ευκαιρία νωρίτερα άκουσα ότι υπάρχουν κάποια splitters που λειτουργούν κανονικά ακόμα και σε παντρεμμένες κάρτες. Εμένα μου φάνηκε κάπως παραμύθι το συγκεκριμένο. Θα προσπαθήσω όμως να το διασταυρώσω και αν μάθω κάτι άλλο με βεβαιότητα, θα επανέλθω με νεότερα.