ακόμα τίποτα για ξεπάντρεμα παίδες ? ή να παίζει να κάνουμε ένα οικιακό share έστωω
Απ' όσο ξέρω (μπορεί να κάνω και λάθος) ο μοναδικός μαύρος και μεγάλος σε φάρδος δέκτης της Νιβέας, από καταβολής της, ήταν ο 720i. Στην πορεία και μετά από αυτόν όσους έβγαλαν στην αγορά ήταν μικρότεροι σε μέγεθος και πάντα σε ασημί χρώμα. Άρα, λογικά για τον ίδιο δέκτη μιλάμε. Ίσως να είχε πρόβλημα αυτός που αναφέρεις ή να παιζόνταν κάτι με το firmware του. Ποιος ξέρει...
Πλέον για την ενεργοποίηση ζητούν υποχρεωτικά κωδικό κάρτας και κωδικό αποκωδικοποιητή. Οπότε, αν ο κωδικός του αποκωδικοποιητή δεν προέρχεται από panasat 1110, βγάζει λάθος το σύστημά τους και δεν προχωρούν σε αποστολή των εντολών ή δεν ενεργοποιείται καν η κάρτα. Όσοι φίλοι/γνωστοί μου έχουν επιστρέψει στη Νιβέα αυτό το διάστημα, όλοι το ίδιο ακριβώς μου έχουν περιγράψει.
pesmas kai to periodiko gia na zitisoume plirofories apo ton sigrafea tou arthrou, diaforetika les malon psemata, xoris parexigisi file mou
de ksero pou to diavase ala isxi kai me pio liga ... an diavasis kai merika post pio piso to leme
i kartoula ksepantrevete mia hara sintoma tha mathete pos tetia nea den menoun gia poli mistika
twra ti na pistepsoume? kapoios mallon pseudete.
8imamai prin ligo kairo kapoioi edw plakwnontan an 3epantreuetai i karta k katali3an se simperasma oti an einai me ton 1100 den mporei na ginei.
as me diorthwsei kapoios an kanw lathos
Αδρλφε μου dj-michel μονο ψεματα δεν λεω.Δεν ειπα το περιοδικο για καθαρα διαφιμηστικους λογους.Προκειτε για το Digital Satellite TV μηνος ιουνιου τευχος 22 Αν δεν λυπασαι 4,5 ευρω παρετο εχει πολλα ενδιαφεροντα για την ν--α και ολοκληρη σχεδον σελιδα για αυτο που γραφω ποιο πανω.Φυσικα και δεν τιθεται θεμα παρεξιγισεις φιλε μου.
exo akousei oti o apokodikopoiitis edison hypnos pezei tin pantremeni nova..
den to ida omos me ta matia mou