Λοιπόν,
διάβασα όλα αυτά που έγραψες πρόσφατα εσύ και ο finikas,
του οποιου παρεπιπτόντως ταυτίζεσαι αντιλήψεις και εμμονές
και απαντάω σε σένα με το δεύτερο σκέλος της απάντησης να απευθύνεται
στους δυο σας!
@Lazaros32:
Για το τι ρολο παίζεις και ποιος είσαι, καρφάκι δεν μου καίγεται,
αλλα αν θέλεις να συνεχίσεις να γραφεις εδώ, προϋπόθεση είναι
να σέβεσαι τα "υπολοιπα" μέλη και να εκφράζεσαι με ευγένεια.
Δεν θα το εμβαθύνω ούτε θα το επαναλάβω διότι με στοιχειώδη νοημοσύνη
γίνομαι κατανοητός!
@Lazaros32 + @finikas
Σε αυτό το forum είναι οι πάντες ευπρόσδεκτοι.
Οι πάντες που έχουν ερωτήσεις, οι πάντες που έχουν όρεξη και χρόνο να βοηθήσουν
και οι πάντες που θέλουν να συζητήσουν, να ανταλλάξουν γνώμες
η να πουν ένα γεια χαρά.
Οι μονοι που δεν είναι ευπρόσδεκτοι είναι οι ψευτοπροφήτες, οι απατεώνες
και όσοι προσπαθούν να κερδίσουν εντυπώσεις με αυτοπροβολή.
Ποια κατηγορια ταιριάζει σε εσάς???
Διαλέγετε και παίρνετε...
to nousas oses ksepadrevete me ton gnosto dekti me to NP ws tora 0s ....giati ksanaklidonoun an vgoun apo
ton en logo dekti me to <<kalo blocker>> kai to maimou secure silikon tsip..pernaei to strigaki kapies <<eidikes>>
meres ka8e mina ksana...kai ne den tis padrevi ...me ti na thn padrepsi aloste me ton dream ...alla tis apenergopoiei kai 8eli
diadikasia apo thn arxh ...katalavate ..nomizo ...oi dikigoroi.
Το αν σε ενδιαφέρει ή όχι ποιος είμαι, σε σένα απευθυνόταν?
Εκφράζομαι πάντα με ευγένεια και μάλλον δεν έχω την στοιχειώδη νοημοσύνη να καταλάβω την αγένειά μου για να ζητήσω συγνώμη (όχι σε σένα αλλά σε αυτόν που απευθυνόταν το post μου) αλλά ας κρίνουν όσοι διαβάζουν που ημουν αγενείς και όχι μόνο εσύ.
Τέλος το ποιος δεν είναι ευγενείς και δίνει έμμεσα ή άμμεσα χαρακτηρισμούς, φαίνετε από το ότι μας χαρακτηρίζεις άμμεσα είτε ψευτοπροφήτες, είτε απατεώνες είτε κυνηγούς αυτοπροβολής οπότε όσοι διαβάζουν θα κρίνουν (αφού από τον τρόπο που έκανες post μάλλον προσωπικά δεν μας κατατάσεις στις ευπρόσδεκτες κατηγορίες).
Να είσται όλοι πάντα καλά και ακόμη περισσότερο εσύ.
am eki eine to mustiko ..den prepei na mpokaristoun giati na mpokaristoun eine to mono eukolo ..prepei na perasoun
kai o dektis na dosi apadisi oti odos perasan na pistei to secure tsip oti edaksi thn padrepsa thn koufala na anoiksi thn
paragogi cw ...tyxeo den nomizo ...
Ελα και θα σκασει το μυστικο τις μικρες ωρες.... :) {There are currently 66 users browsing this forum.}
@xaniaras : profanos den aresoun se kapoious kai tous filous tous auta pou egrapsa (an kai gia mena den egrapsa tipota sigkekrimeno gia kanenan oute eipa kati sigkekrimeno pera apo to na ipostirikso auto pou gnorizo kai pou opos episis egrapsa se proigoumeno post oti eimai stin diathesi opioudipote) i apla kapoios pou mporei (admin ktl xoris na enoo kapion sigkekrimena apla enoo pou exei prosvasi sto panel to forum) tis evale.
Den me peirazei pantos.Ti na kanoume den mporei na eimaste arestei se olous. Emena me endiaferei na pino ta tsipoura mou, na asxoloume me to xompi pou asxoloume gia pano apo mia dekaetia kai epsisis elpizo na einai oloi kala. Auto einai to kiriotero. Opote mia kokkini parapano i parakato den kanei tin diafora. :)