Και να "ξεπαντρευτεί", λογικά για λίγο θα κρατήσει. Και μετά θα χρειάζεται panasat, οπότε αποτέλεσμα 0.
Διαβάστε λίγο πιό πίσω μερικές σελίδες τι έγραψε ο Στάθης γιά το θέμα παντρεματο-ξεπαντρέματος
Ετσι ακριβώς έχουν τα πράγματα....
λέτε να μην ξέρει ο Στάθης....
Οσο για τον δέκτη....αν τον πούμε ανοικτά Χέ..σε μέσα Σύντεκνε ..
βρε φιλε διαβασε και λιγο ελεος, τα ιδια και τα ιδια θα γραφουμε;; ακριβος στην προηγουμενη σελιδα το αναφερω ποστ 309. σε λογια θες να βρισκομαστε;;
ειπαμε οι καρτες ξεπαντρευονται και παιζουν μονο στους δεκτες που τις ξεπαντρευουν. στον dream σου για να την μοιρασεις ξεχνα το προς το παρων τουλαχιστον
ΥΓ:αντε μετα απο 7-8 ποστ ξανα ρωτηστε το
kai tote pio to noima tou ksepantrematos? na pari diazigio apo ton panasat kai na pantrefti enan alo dekti?
i karta ksepantrebete kanonika kai perni malista oristiko diazigio apo ton panasat,
kai meta ginete tsoula paei me olous tous dektes tou emporiou akoma kai me dream...
simperiferete opos mia karta pou den pantreftike pote, afto aloste simeni diazigio.
to kako ine pos edo mesa den kseroume kanenas pos ginete kai me pio dekti.
ta ipolipa ego xoris onomata ta akouo berese.
apo proto xeri akousa gia ton topfield 6400, ala apo tin stigmi pou den to dokimasa o idios....................
ps
an parete ena periodiko doriforikou periexomenou, tha brite mesa diafimisi ena magazi pou to kani enanti amibis kai me egiisi gia panta.
εσυ φιλε μου, αν μαζεψω τα ποστ σου ολο πληροφοριες εισαι, απο φιλους που σου ειπαν, απο αλλους που το ειδαν αλλα μεχρι εκει. τεστ σε κατι δεν εχεις κανει ποτε να μας πεις τα δικα σου συμπερασματα. για αυτο ασε σε αυτους που κανουν τα τεστ και ξερουν, να γραφουν το τι γενεσθαι και ασε τις αερολογιες. για πες μας και μας σε ποιον να παμε να μας κανει μια καρτουλα τσουλα.
nai nai kai egw exw mia kappa, kathe mera mou leei kane me tsoula! kane me tsoula! einai ek tou genisemiou tis etsi tsaxpina, vre ti tilefwna me tis wres peira stin mama mou, kai ekana ton xazo, ti se irdeto modula tin evala, san eipan den! den! vrika mia lysi alla gia ligo.![]()
Καλημερα σας κυριοι και καλο ΣΚ.
Επιτρεψτε μου να διατυπωσω και εγω καποιες αποριες και να σχολιασω.
Φιλε tzarios γραφεις το εξης...
an parete ena periodiko doriforikou periexomenou, tha brite mesa diafimisi ena magazi pou to kani enanti amibis kai me egiisi gia panta
Εγω προσωπικα αν και εψαξα προσεκτικα τα περιοδικα που αναφερεις των τριων τελευταιων μηνων,δεν βρηκα κατι τετοιο.
Το θεωρω παρατραβηγμενο να διαφημιστηκε σε περιοδικο κατι τετοιο αλλα επειδη ειμαι ανθρωπος και κανω και λαθη ,θα ηθελα να μας το σκαναρεις και να μας το στειλεις ,να το δουμε να πειστουμε.
Φιλε Fhillip_Morris συμφωνω μαζι σου 100% και το εχω ξαναγραψει να μην μεταφερουμε απο αλλου φημες και κουτσομπολια αν δεν εχουμε προσωπικη αποψη.
Φιλε nikolas021292 κλεινω με εσενα λεγοντας το εξης...
Ετσι μπραβο το γελιο ειναι υγεια.
Φιλικα Τζιμακος![]()