min peis omos ta simperasmata sou apo tis dokimes epidi se afto to forum i siopi einai xrisos..
mporeis na peis ksekathara... oti exeis akousei oti pezei i karta sou
min peis omos ta simperasmata sou apo tis dokimes epidi se afto to forum i siopi einai xrisos..
mporeis na peis ksekathara... oti exeis akousei oti pezei i karta sou
ta tsint simeni pos den tha mpoeis na mirasis tin karta sou pano apo 3 atoma i mporeis na mirasis pano apo 3 atoma mono 3 kanalakia an ta afisis ola tha sou kanei kolimata kai den tha mporeis na deis tipota dioti kathe ligo kai ligaki tha sou kanei kolimata an tin valis aplos se ena dekti gia na vlepeis esu einai ok ante kai ala 2 atoma akoma to polu parapano vareni to prama den tin sikoni.
Καλησπέρα παιδιά. Τελικά η κάρτα της nova ξεπαντρεύεται στους δέκτες edision και μένει ανύπαντρη όπως ανέφεραν φίλοι σε προηγούμενα post ή μετά 2-3 μέρες ξαναπαντρεύεται γιατί έχω μπερδευτεί με αυτά που διαβάζω. Αν μένει ανύπαντρη με ενδιαφέρει να αγοράσω έναν τέτοιο δέκτη για το εξοχικό . Ευχαριστώ
Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ φίλε satgeo για την απάντηση. Δηλαδή για να έχω την παντρεμένη κάρτα της nova και στο σπίτι και στο εξοχικό πρέπει μάλλον να αγοράσω 2 δέκτες edision .Άν είναι έτσι τότε θα αγοράσω έναν για την Αθήνα και έναν για το Λαγονήσι. Κάνουν και ο vip , vip2 και ο mini ip?????????
Σ΄ευχαριστώ πολύ και πάλι