Πριν μερικές μέρες αγόρασε ένας φίλος μου νέα συνδρομή και του δώσανε την παντρεμένη κάρτα με τον αποκοδικοποιητή. Γίνεται να μοιράσω αυτή τη κάρτα ώστε να βλέπω και εγώ?
Πριν μερικές μέρες αγόρασε ένας φίλος μου νέα συνδρομή και του δώσανε την παντρεμένη κάρτα με τον αποκοδικοποιητή. Γίνεται να μοιράσω αυτή τη κάρτα ώστε να βλέπω και εγώ?
Είναι σίγουρο πως δεν μπορείς να μοιράσεις την κάρτα με τον δέκτη της nova. Από ότι ξέρω ο μόνος δεκτης που μπορεί να παίξει την παντρεμένη κάρτα της nova είναι οι edision απο ότι είπαν οι περισσότερο ειδικοί. Οι edition μοιράζουν άνετα την κάρτα μέσω τοπικού δικτύου την καρτα της nova . Τώρα αν μπορούν να το κάνουν και μέσω ίντερνετ , ίσως κάποιος πιο ειδικός να σου δώσει τα φώτα του , που λογικά θα γίνεται.
kai mia erotisi giaytoys toys periboitoys edision.....
entaksei tin karta tin ksepantreyoyn.......alla ta HD kanalia
giati den ta pezoyn?
an gnorizei kapoios kati as moy apantisei esto kai me pm
eyxaristo ek ton proteron
ta germanika ta elefthera kanalia HD ta pezei mia xara.tis dikias mas einai ksexoristi xreosi gia na deis
σαν τι τροπο να σου πω βρε φιλαρακι;; ειπες οτι η καρτα παιζει ολα τα καναλια αλλα δεν σου παιζει τα hd. και σου απανταω καθαρα, αν η καρτουλα ειναι φουλ+hd. και σου παιζει ολα τα αλλα, παιζει και τα hd με αυτο το s/w που αναφερες. δεν υπαρχη καποιος ειδικος τροπος η καποιο κολπακι.