telika to diazygio petixe en meri
eyxaristo ton filo mas.....gia tin boithia
telika to diazygio petixe en meri
eyxaristo ton filo mas.....gia tin boithia
Φίλε konos καλημέρα . Τι εννοείς πως πέτυχε εν μέρει το διαζύγιο , για να μάθουμε και εμείς σαν υποψήφιοι αγοραστές κάποιου edosion , πάιζει τα HD κανάλια ο edision που έχεις ή όχι γιατί αυτο το εν μέρει μας μπερδεύει και άλλοι φίλοι γνώστες πολλών θεμάτων όπως ο Fhillip_Morris , γράφουν ότι τα παίζουν. Διευκρήνισε σε παρακαλώ τι εννοείς με το "εν μέρει". Ευχαριστώ
[QUOTE=maniat75;677664]Φίλε konos καλημέρα . Τι εννοείς πως πέτυχε εν μέρει το διαζύγιο , για να μάθουμε και εμείς σαν υποψήφιοι αγοραστές κάποιου edosion , πάιζει τα HD κανάλια ο edision που έχεις ή όχι γιατί αυτο το εν μέρει μας μπερδεύει και άλλοι φίλοι γνώστες πολλών θεμάτων όπως ο Fhillip_Morris , γράφουν ότι τα παίζουν. Διευκρήνισε σε παρακαλώ τι εννοείς με το "εν μέρει". Ευχαριστώ[/QUOTE
to en meri enoo oti ola ta kanalia anoiksan ektos ton HD
tora den ksero an o filos f/m exei kammia paralagi tis 1.1.54 kai sayton anoiksan
Giasas pedia ...
opos diabaso ta kainouria soft exoun kai mia lisi gia to antisharing! To dokimase kanis;
giasas pedia
ke exo ena edison argus vip2 ke ewala to lefteo firmware apano to ILTV FW für argus 'vip 2' V1.2.71 (GR) vom 01.10.2010 pou exie - antisharing...ok
- divorce...ok
- EMM MESSAGE ENABLE alla mexri tora den anikse to nova i karta ine patremeni alla prepie me to divorce na anoxi tin karta ine mesa sto slot ke mou lei pou exie irdeto karta mesa
xeritismata petros
Ama einai pantemeni i karta dio pragmata se sozoun , ena psalidi na tin kopseis stin mesi kai o sifis o kommotis ;)
ναι αλλα το παλικαρι τα ερμηνευσε λαθος και περιμενει να του παιξει εκει μεσα η ειδη παντρεμενη καρτα του
afou to change log lei ke olas divorce...ok to divorce ine meta apo to married :)
xeriitsmata petros