Μια ερώτηση στους γνώστες των Edision:
Έχουνε δόντι οι Κινέζοι στην Nova ή απλά το παίζουν «φιλέλληνες»??
Re paidia eleos pia!
Den mboro pia na bro akri sxetika me tin nova.
Thelo na gino sindromitis tou mikrou paketou 20€.
Alla tha mou peksi i karta meta tin energopiisi se allo receiver? p.x Dreambox800
Ean einai na tin pezi mono sto receiver tis nova ta ksexnao olla
Αυτό δεν το κατάλαβα..
Από που κι ως που οι ''Γερμανοί''???
Εννοείς ο εισαγωγέας στην Γερμανία ενδιαφέρεται να καλύψει ελληνικές απαιτήσεις?
- το πάντα με το αζημίωτο είναι ευνόητο -
αν διαβάσεις μερικές σελίδες πίσω, αυτοί οι δεκτες εξαιρούνται
και όπως γραφουν τα παιδιά, παίζουν όχι μονο Nova, ακόμα και τραπουλόχαρτα!!
τι εγινε βγηκε η νεα καρτα και κανεις δεν ενδιαφερεται πια για διαζυγιο?