kaneis lathos olloi h dektes kai engopoiune kai lene oxi stin pantria stin 5,7 h 5,8 arkei na exeis kai ena hardware pou mpenei block to thema einai meta ti kaneis !!!! opoios kserei katalaveni apo ekei kai pera psaxtite!!! min stelnete pm den tha apantiso oute tha po perisotera
de simfono gia olous tous dektes apla otan ksepantreutei douleuei se pc me kapia mplock kai den ksanapantreuete oute pairnei kai tin entoli gia antisharing.milame gia karta olokainouria panta pou den exei ksanampei se dekti.to kratane mistiko di8en gia na min to klisei h avon me kapia update.merikes kartes apo oti akousa perase h entoli gia antisharing kai klidosan sta 3 sids meta apo merikes evdomades.perisotera de ksero.
@dimitris1977
nai file tin exw akousi kai sizitisi tin epilogi autin alla autoi pou tin exoun den tous tin exw zitisi kai oute proketai mia kai oti kanw to kanw sxedon monos mou ektos ean o filos progamatistis thelei na mou to dwsi o idios pou logop diskolo to vlepo!!!!kai giati aloste!ti ton exw adelfo h koumparo!
egw to ekana me hardware pou kostize prin 4 xronia 150 euro
gia tous ypoloipous dithen
telika edw fenetai pws olloi sas mono eksipnakides eiste kai tin tifla sas den kseretai to pezetai olloi gnwstes kai telika eiste olloi h fanfares tou ithopiou kwnstantara (giasou fanfara faflata to thimaste)!monisas ypotimate ton eayto sas.
oxi egw me ayta pou sas grafo !!!
kai gia na telionoume me tin istoria egrapsa kati kai meno piso apo auto, olloi h dektes me kaloutsiko emu cardreader irdeto energopoioune tin karta kai tin pantreuoun exw dei karta pou antekse mia mera xwris pantria kai pire tin pantria me oscam2CCcam kai ta FFC0 POU MAS TSAPOUNAS STELNONTAI MAZI Mesa apo ta 03 PRVATO ean kartalaveneis!kai mou arxinas dialeksi otan telika den ksereis ti les kai ta mperdeueis!!!
loipon irdeto einai kai h perisoteri stin agora mas mia kai auto poulaei edw stin ellada mas !
to block den tha sas pw pws ginetai min sas anikso kai ta matia alla kai den tha sas ksanaproswalo otan lete vlakies alla pisteuw oti to ergalio to exetai eseis pou twra pou diavazetai nothetai prosevlimeni !!!!!!!!!!!!
sigoura to exetai petameno opos to eixa kai egw se mia gwnia kai to ksethapsa!!!!
exw 3 h 4 xronia sto forum den egrafa sxedon pote malon exw pio polla pm me kapious para post kai den tha grapso ksana kai den vlepo to giati, kati akomi !!!!!
RE MAGES pisteuetai oti autoi pou ftiaxnoun magies grafoun magies (kodika)tha ektithontan edw kai allou sta foroum???gia poso makakes tous pernate apla exoun 2 3 4 papagalous pou lene kati kai ftanei sta foroum spasmeno tilefono.
twra giati ta grafo olla auta ???
gia na mazeutoune h asimazeyti pou tha arxisoun na me krazoune !
kales giortes kai ligo kairo to oscam-svn tha esomatosi to digiturk ekei na elpizetai filoi users pou den exetai akres opos ta pagalakia mas edw!
>>>....kales giortes kai ligo kairo to oscam-svn tha esomatosi to digiturk ekei na elpizetai filoi users pou den exetai akres opos ta pagalakia mas edw! .... <<<<
Auto mallon tha meinei oneiro merikon (mia apopsi leo) kai isos einai kai kalytera etsi
PS (symbouleutika) den einai anagki na kathetai kaneis na asxoleitai me tilekateuthynomema bli.....ta![]()