παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις, με μια επιστολη με κοινοποιηση σε ΕΕΤΤ και γενικη γραμματεια καταναλωτη, η καρτα ξεκλειδωσε.
ετσι με πηραν και μου ειπαν τουλαχιστον.
προς το παρον βαζω την καρτα σε εναν πανασατ 700 και εναν 990 αλλα δεν παιζει σε κανεναν.
βγαζει μηνυμα να καλεσω τη νοβα.
αντε να δουμε...![]()
Kalispera sas!
Mipos gnwrizei kaneis an iparxei kapios tropos gia xipantrema tis original kartas n*va twra pou pethane kai to arxeio tis blue dragon? Iparxei kapios pou borei na to kanei? To mono pou borei na ginei twra einai mia karta gia kathe kanali , pragma adinato me megalo kostos gia mas pou to exoume mono gia hobby. Exw akousei gia megalous server oi opoioi doulevoun kanonika ola ta kanalia tis akatonomasths pws to kanoun auto? mia karta gia kathe kanali? H vrikan tropo kai xipantrepsan tin karta!
Euharistw!
eprepe na anoiksis neo thread gi auto to opoio zitas? apo tin stigmi pou yparxei antistoixo thema?
[QUOTE=dreammancy;815272]Kalispera sas!
Mipos gnwrizei kaneis an iparxei kapios tropos gia xipantrema tis original kartas n*va twra pou pethane kai to arxeio tis blue dragon? Iparxei kapios pou borei na to kanei? To mono pou borei na ginei twra einai mia karta gia kathe kanali , pragma adinato me megalo kostos gia mas pou to exoume mono gia hobby. Exw akousei gia megalous server oi opoioi doulevoun kanonika ola ta kanalia tis akatonomasths pws to kanoun auto? mia karta gia kathe kanali? H vrikan tropo kai xipantrepsan tin karta!
Euharistw!
eprepe na anoiksis neo thread gi auto to opoio zitas? apo tin stigmi pou yparxei antistoixo thema?[ok paidia sorry eimai kainourgios edw sto forum ekana search gia to thema alla den mou evgaze kati]
Παιδία μια ερώτηση. Τελικά πάρθηκε απόφαση οι κάρτες να ξεπαντρέυονται ή πρέπει να κάνεις αίτηση στο ΕΕΤΤ ? Αν ξέρει κάποιος ας ενημερώσει.
Αυτό με την ΕΕΤΤ είναι πάντως πολύ καλό. Αν γίνει θα χαροποιήσει πολύ κόσμο. Και μια ερώτηση
Είχα αγοράσει πριν καιρό τον Edision argus vip2 . Είχα παντρεμένη κάρτα αλλά μετά από καιρό σταμάτησε να παίζει. Είχα βάλει ένα πειρατικό firmware το οποίο μάλλον μας άφησε χρόνους. Ξέρει κανείς αν έχει λυθεί το πρόβλημα με τις παντρεμένες?
den pane na kanoun oti theloun, ego panasat eixa panasat exo! opote den katalaveno tipota apo up date kai otan ta konomiso kai paro to pace HD
O pace einai oreo ergalio , me liga mods kanei kai frape pou leei o logos :)