Εχω ενα firmwere 10.33 rar που το εχω κατεβαζει για να το βαλω στο opentel 3000CI eχω προβλιμα. Επηδει εινε rar. to loader ODSLτου opentel δεν το γνωριζει. Πως να χρισιμοπιησω το winrar να μετρατεπω αυτο το αρχειο και να διαβαζετε απο το loader
Εχω ενα firmwere 10.33 rar που το εχω κατεβαζει για να το βαλω στο opentel 3000CI eχω προβλιμα. Επηδει εινε rar. to loader ODSLτου opentel δεν το γνωριζει. Πως να χρισιμοπιησω το winrar να μετρατεπω αυτο το αρχειο και να διαβαζετε απο το loader
loader and version open taquilla
Ανοιξε το αρχειο με το win rar και σιγουρα ανοιγοντας το θα βρεις ενα αρχειο με extension .bin ή .txt ή τελος παντων ενα αρχειο διαφορετικο απο τα υπολοιπα που θα περιεχονται στο αρχειο που κατεβασες.
Αυτο θα το τραβηξεις και θα το βαλεις σε ενα file που θελεις. Οποτε οταν κανεις αναζητηση διαμεσω του loader θα πας να φορτωσεις το αρχειο που εχεις σωσει σε αυτο το file και οχι το rar αρχειο