Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 13 of 16 FirstFirst ... 381112131415 ... LastLast
Results 121 to 130 of 159

Thread: sylipsi therapia mythos i pragamatikotita?

  1. #121
    Senior Member poloi's Avatar
    Join Date
    12-08-2009
    Posts
    161
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: sylipsi therapia mythos i pragamatikotita?

    Quote Originally Posted by satgeo View Post
    diladi an ta wlepis mono den eine paranomo?
    proti fora takouó ma ton agio spiridona
    eite ta wlepis mono file mou eite ta wlepis ke ta emporeuese eine paranoma ke stis dio periptosis
    etsi ksero ego!!!!!!!!
    den eine kati kenourgio auto
    katalabaineis ti ennov moirasma?trela mayra lefta kai oxi mia karta poy exei kapoios kai 6-7 mhnes na mh blepei kapoia kanalia logv apxeivn kai alloys logoys kai fortvmata.

  2. Advertise Here
  3. #122
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: sylipsi therapia mythos i pragamatikotita?

    na rotiso ego ...
    ekeino to palikari o psycho pou anoikse to thema pou xathike ?
    afou exei tetoies kales plirofories den mas leei kai tipota neotero ???

  4. #123
    Senior Member poloi's Avatar
    Join Date
    12-08-2009
    Posts
    161
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: sylipsi therapia mythos i pragamatikotita?

    Quote Originally Posted by nickman9271 View Post
    na rotiso ego ...
    ekeino to palikari o psycho pou anoikse to thema pou xathike ?
    afou exei tetoies kales plirofories den mas leei kai tipota neotero ???
    mporei na phge martyras kathgorias

  5. #124
    Senior Member vparis1's Avatar
    Join Date
    28-02-2009
    Posts
    332
    Uploads
    0
    Likes
    3

    Re: sylipsi therapia mythos i pragamatikotita?

    Quote Originally Posted by malakudi View Post
    Αντιγράφω το post του χρήστη Arno, διευθυντή του Digital Satellite TV, από το φόρουμ avclub.gr, σχετικό με το θέμα μας.
    -------------------------------------//
    Καλησπέρα και από εμένα,
    Διαψεύδω κατηγορηματικά το δελτίο τύπου της Ελληνικής αστυνομίας. Τα πράγματα έχουν ως εξής. Προχθές έγιναν πέντε επιχηρήσεις ενάντια της πειρατίας, εκ των οποίων οι τρεις καρποφόρησαν.
    Η πρώτη έχει να κάνει με τις γνωστές κάρτες και ο κατηγορούμενος κατηγορείται για διακίνηση παράνομου λογισμικού μέσω internet (κοινώς κατέβαζε λογισμικό από το ένα site και το ανέβαζε σε άλλο). Παράλληλα, από ότι φαίνεται βρέθηκαν στην κατοχή του και άσπρες κάρτες.
    Ο δεύτερος λέγεται ότι στο μαγαζί του βρέθηκαν έτοιμοι 500άριδεςς, τύπου plug n play.
    O τρίτος κατηγορείται για τους δέκτες Techview.
    Πρόκειται για εντελώς διαφορετικές και ανεξάρτητες υποθέσεις και όχι για μία όπως παρουσιάζεται.
    Σε ένα δελτίο τύπου της Nova θα περίμενα να τα δω μαζί, όσο αφορά όμως την ελληνική αστυνομία, που πληρώνεται από εμάς και θα έπρεπε να είναι στην υπηρεσία μας, θα περίμενα να δω τρία δελτία τύπου.

    Αλήθειες και ψέματα'
    Οταν η ΕΛΑΣ μιλάει για 100.000 συνδρομητές μιλάει για αυτούς που είχαν δέκτη Techview. Κάπου τόσες λογικά θα πρέπει να είναι οι νόμιμες εισαγωγές αυτού του δέκτη.
    Όταν μιλάει για συνδρομή 256 ευρώ μιλάει και πάλι για την τιμή του δέκτη αυτού. Προσέξτε ότι εδώ υπάρχει μια προσπάθεια αλλαγής του στάτους. Η ένωση Nova - ΕΛΑΣ ισχυρόζονται ότι ο πελάτης αγόραζε παρόνομη ετήσια συνδρομή στα 256 ευρώ και έπαιρνε δώρο τον Techview. Όσοι ασχολούνται γνωρίζουν πολύ καλά ότι περίπου τόσο κόστιζε ο δέκτης (τον τελευταίο καιρό είχε πέσει πολύ η τιμή του) και από εκεί και πέρα ο πελάτης φρόντιζε να του περάσει το κατάλληλο soft, που έβρισκε στο διαδίκτυο, ώστε να δει πειρατικά κανάλια.
    Φυσικά, όλοι γνωρίζουμε ότι ένας δέκτης με δυανότητες σαν τον Techview δεν κοστίζει πάνω από 100 ευρώ. Οπότε κατά κάποιο τρόπο, νομιμοφανές ή όχι, στην τιμή του, πλήρωνες και αυτή την δυνατότητα.
    Θα ήθελα να δω μια φορά την ΕΛΑΣ να κρατήσει τις αποστάσεις και να πει τα πράγματα με το όνομά τους. Για άλλη μια φορά όμως η πολιτεία εξυπηρετεί ανοιχτά τα συμφέροντα των μεγάλων, αγνόωντας αν υπάρχει και ένα κομμάτι δίκιου από τους μικρούς.
    Μπορεί οι γεννιές να άλλαξαν, αλλά δυστυχώς η νοοτροπία της ελληνικής αστυνομίας παραμένει ίδια. Ευτυχώς που υπάρχουν και τα δικαστήρια και εκεί το πράγμα είναι λιγότερο σικέ!
    -------------------------------------//
    Τελειώνοντας θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν υπερασπίζομαι κανέναν που κάνει παρανομία. Από την άλλη όμως είναι απαράδεκτο να δικάζεται κάποιος πριν οδηγηθεί στο δικαστήριο. Κάτι τέτοιο καταπνίγει κάθε έννοια δημοκρατίας και δικαιοσύνης.

    Οι δύο που απολογήθηκαν είναι ήδη έξω. Ο Τάσος απ' όσο έχω μάθει παραμένει μέσα λόγω του ότι είχε προηγούμενη ποινή με αναστολή, σε υπόθεση ξυλοδαρμού ή κάτι τέτοιο. Το τελευταίο το αναφέρω με κάθε επιφύλαξη.
    +1000000000000 Apo emena. Mpravo re file 8a simfoniso mazi sou gia to komati pou danistikes (me grafomena allou) kai to anevases, giati kapos etsi einai ta pragmata kai osoi gnorizoun pragmata kai katastaseis, times emporiou kai genika einai mes ta pragmata ...edo 8a akousei oti koufo 8eleis.! Exo akousei aftes tis imeres otidipote apistefto, otidipote mporei na valei i na vgalei to mualo tou an8ropou. Gia ali mia fora mpravo sou gia tin polu sosti kat' eme topo8etisi sou.
    Xaireto

  6. #125
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: sylipsi therapia mythos i pragamatikotita?

    Ego esthanome tin anagki na zitiso SYGNOMI apo ton TASO
    giati to pira gia asteio kai postara analoga
    Tora ta ypoloipa tha ta mathoyme kapote .
    tora mono ypothesis mporei na ginoyn

  7. #126
    VIP Member Roulitsas's Avatar
    Join Date
    04-01-2006
    Posts
    533
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: sylipsi therapia mythos i pragamatikotita?

    Quote Originally Posted by HOBSAT View Post
    Ego esthanome tin anagki na zitiso SYGNOMI apo ton TASO
    giati to pira gia asteio kai postara analoga
    Tora ta ypoloipa tha ta mathoyme kapote .
    tora mono ypothesis mporei na ginoyn
    Επειδή ορισμένες φορές είναι καλύτερα να μασάς παρά να μιλας, και επειδή και εγώ αυτές τις μέρες μάσησα πολυ αντί να μιλήσω, και διάβασα και διαβασα και διάβασα και τελικά είδα οτι ο Διευθυντής του Digi Sat και κατ' επέκταση ο malakudi έγραψαν αυτά που έγραψαν, θα ήθελα να συμφωνήσω μαζί τους και εγώ γιατί αυτά άκουσα και εγώ. Δυστυχώς ο ίδιος ο Τάσος λέγεται οτι είναι ακόμα υπο κράτηση λόγο μιας παλαιότερης προσωπικής υπόθεσης του (το αν ειναι ξυλοδαρμός ή οχι και για ποιό λόγο, είμαι σίγουρος οτι δεν αφορά κανέναν απο εμάς....). Οι δε άλλοι κύριοι, λέγεται οτι έχουν αφεθεί ελεύθεροι ήδη αφού έχει οριστεί δικάσιμος για μετά το καλοκαίρι.

    Η κατηγορία για τον Τάσο, είναι πλημμέλημα και θεωρητικά θα βγεί με αναστολή ή τέλος πάντων ότι αρμόζει της περίπτωσης (δεν είμαι δικηγόρος και δεν τον κάνω όπως κάποιοι κάποιο εδώ μέσα!!!). Επειδή επίσης δεν είμαι και δικαστής, καλύτερα ο καθένας να προσέχει τα λογια του για να μην βαραίνει και το δικό του όνομα/θέση και του Τάσου. Σίγουρα όσα γράφονται εδώ, διαβάζονται.... και τα γραπτά...μένουν...

  8. #127
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: sylipsi therapia mythos i pragamatikotita?

    Quote Originally Posted by Roulitsas View Post

    Η κατηγορία για τον Τάσο, είναι πλημμέλημα και θεωρητικά θα βγεί με αναστολή ή τέλος πάντων ότι αρμόζει της περίπτωσης (δεν είμαι δικηγόρος και δεν τον κάνω όπως κάποιοι κάποιο εδώ μέσα!!!). Επειδή επίσης δεν είμαι και δικαστής, καλύτερα ο καθένας να προσέχει τα λογια του για να μην βαραίνει και το δικό του όνομα/θέση και του Τάσου. Σίγουρα όσα γράφονται εδώ, διαβάζονται.... και τα γραπτά...μένουν...
    Ayto poy grafis gia emena ...giati ???
    ego zitisa sygnomi giati nomisa tin eidisi asteio ...ti na prosekso diladi
    kai pos ena sygnomi epibarini kapoion ...e.e.e. se ti kai pos

    ektos kai katalaba lathos..

    entaksy to kleino edo..

  9. #128
    VIP Member Roulitsas's Avatar
    Join Date
    04-01-2006
    Posts
    533
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: sylipsi therapia mythos i pragamatikotita?

    Quote Originally Posted by hobsat View Post
    ayto poy grafis gia emena ...giati ???
    Ego zitisa sygnomi giati nomisa tin eidisi asteio ...ti na prosekso diladi
    kai pos ena sygnomi epibarini kapoion ...e.e.e. Se ti kai pos
    entaksy to kleino edo..
    Με παρεξήγησες. Εννοώ οτι και εγώ προτιμώ να μασάω παρά να μιλάω και εσύ την πάτησες αρχικά νομίζοντας οτι είναι αστείο.... Δεν σε κατακρίνω. Δεν έχω κανέναν λόγο να το κάνω αυτό. Κατά την γνώμη μου καλά έκανες και είπες συγνώμη αν και πίστεψε δεν πιστεύω οτι η αρχική σου άποψη επι του θέματος ακόμα και αν ήταν λανθασμενη, έβλαψε κανέναν.

  10. #129
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: sylipsi therapia mythos i pragamatikotita?

    Quote Originally Posted by Roulitsas View Post
    Με παρεξήγησες. Εννοώ οτι και εγώ προτιμώ να μασάω παρά να μιλάω και εσύ την πάτησες αρχικά νομίζοντας οτι είναι αστείο.... Δεν σε κατακρίνω. Δεν έχω κανέναν λόγο να το κάνω αυτό. Κατά την γνώμη μου καλά έκανες και είπες συγνώμη αν και πίστεψε δεν πιστεύω οτι η αρχική σου άποψη επι του θέματος ακόμα και αν ήταν λανθασμενη, έβλαψε κανέναν.
    Eipa kai go ..
    ola kala .

  11. #130
    VIP Member theofilos's Avatar
    Join Date
    06-06-2005
    Posts
    1,604
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: sylipsi therapia mythos i pragamatikotita?

    Quote Originally Posted by satgeo View Post
    diladi an ta wlepis mono den eine paranomo?
    proti fora takouó ma ton agio spiridona
    eite ta wlepis mono file mou eite ta wlepis ke ta emporeuese eine paranoma ke stis dio periptosis
    etsi ksero ego!!!!!!!!
    den eine kati kenourgio auto
    fisika kai einai paranomes kai oi 2 periptoseis asxetos an den exoun tin idia varitita.i moni isos diafora einai sto eidos tis katigorias kai tis poinis

Page 13 of 16 FirstFirst ... 381112131415 ... LastLast
Advertise Here

Similar Threads

  1. @therapia
    By peoz in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 4
    Last Post: 27-10-2009, 14:57:52
  2. Gia ton therapia
    By NIKARAMO in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 33
    Last Post: 24-08-2009, 09:21:56
  3. New Save therapia. Moderator again!!!!
    By hrisas in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 77
    Last Post: 07-08-2009, 19:45:48

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •