Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 15 of 16 FirstFirst ... 51013141516 LastLast
Results 141 to 150 of 159

Thread: sylipsi therapia mythos i pragamatikotita?

  1. #141
    Senior Member
    Join Date
    08-03-2006
    Posts
    146
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: sylipsi therapia mythos i pragamatikotita?

    Quote Originally Posted by jim marin View Post
    http://www.astynomia.gr/index.php?op...o_content&lang ='..'& εκτελεί = view & id = 2556 & itemid = 484 & lang =
    Διωρθωσε το λινκ. Δεν ανοιγει.

  2. Advertise Here
  3. #142
    Senior Member
    Join Date
    04-08-2009
    Posts
    133
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Thumbs up Re: sylipsi therapia mythos i pragamatikotita?

    Kata proton kalispera se oloys,

    Xreisatike na rikso enadiabasma apo tin arxi gia na katalabo ti simbainei.
    O filos mas poy brisketai stin disaresti thesi ayti ti stigmi prepei na kseirei
    oti den einai monos.
    An kai neos sxetika se aytin tin koinotita ekfrazo tin ameristi symparastasi moy
    kai omologo oti tha briskomai se anamoni gia to otidipote moy zitithei (akoma kai xrimatiko poso) apo toys palaioteroys edo.

    Ypomoni filaraki mas.

  4. #143
    New Member
    Join Date
    23-11-2009
    Location
    athens
    Posts
    4
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: sylipsi therapia mythos i pragamatikotita?

    an kai egw neos epishs 8a pw eimai mesa sto an pernaei apo to xeri moy na kanw kati gia to palikari

  5. #144
    Member blend1's Avatar
    Join Date
    03-06-2009
    Posts
    76
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: sylipsi therapia mythos i pragamatikotita?

    Παρακάτω παραθέτω το δελτίο της ΓΑΔΑ... με τα αναλογα σχολια φυσικά.

    ΓΕΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
    ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

    Αθήνα, 24 Νοεμβρίου 2009

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    Από το Τμήμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Αθήνας , διενεργήθηκε επιχείρηση για την καταπολέμηση του φαινομένου της οργανωμένης μορφής δορυφορικής πειρατείας μέσω Ιντερνετ.

    Η επιχείρηση διενεργήθηκε στην Αθήνα , όπου συνελήφθησαν δύο (2) ημεδαποί, και ένας (1)αλλοδαπός κατηγορούμενοι για παράβαση των διατάξεων «ΠΕΡΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΚΑΤ΄ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ-ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ- ΚΑΤ΄ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ-ΠΕΡΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΣΟΔΩΝ ΑΠΟ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ»

    Ειδικότερα, από την εταιρεία «ΜΟΥΛΤΙΤΣΟΙΣ ( MULTICHOICE ) ΕΛΛΑΣ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ» υπεβλήθη μήνυση κατ’ αγνώστων χρηστών Διαδικτύου (ΙΝΤΕΡΝΕΤ), οι οποίοι με χρήση ειδικών δικτυακών συσκευών τύπου DREAMBOX , υποκλέπτουν, αποκρυπτογραφούν και διανέμουν οργανωμένα και παράνομα μέσω Διαδικτύου σε έτερους χρήστες ΙΝΤΕΡΝΕΤ-κατόχους ομοίων δικτυακών συσκευών τηλεοπτικό συνδρομητικό σήμα του μπουκέτου καναλιών της εταιρείας NOVA .

    ρε για δες πως τρεχουν για να προστατεψουν τα συμφεροντα του μονοπωλειου. Εγω ο μαλακας μια μηνυση κατ αγνωστων εκανα πριν 2 χρονια που μου φαγαν αυτοκινητων του κουτιου και ακομα...μεσανυχτα. Τωρα θα μου πεις...μασημενη τροφη τους εδωσε το τεταρτο δικτυο κι απο κει και περα ας ειναι καλα τα νομικα τμηματα των εταιριων

    Οι ανωτέρω παράνομες υπηρεσίες προσφέρονται σε χρήστες του διαδικτύου έναντι αγνώστου χρηματικού ποσού, χαμηλότερου της νόμιμης μηνιαίας συνδρομής για το μπουκέτο NOVA , πράξεις που οδηγούν στην απώλεια κερδών τόσο για την εγκαλούσα εταιρία όσο και για το Ελληνικό Δημόσιο, ενόψει της μεταξύ των υπάρχουσας σύμβασης.

    Μονωπολιακο καθεστως + ανυπαρξια ανταγωνισμου= Υψηλο ποσο νομιμης συνδρομης= αυξανομενα ποσοστα πειρατιας

    οποτε

    Υψηλο ποσο νομιμης συνδρομης + μετριο ως κακο μπουκετο προγραμματος= αυξανομενα ποσοστα πειρατιας


    Σύμφωνα με έκθεση της εταιρίας «ΜΟΥΛΤΙΤΣΟΪΣ» που επισυνάπτεται στην σχετική μήνυση της, το Ελληνικό Δημόσιο έχει υποστεί κατ’ εκτίμηση οικονομική ζημία για τα έτη 2008 και 2009 ανερχόμενη στο ποσό των -31.520.000- ευρώ.

    Παρτε και τα 3 μου να τα κανετε 34.520.000.

    Αυτοι νομιζουν οτι οσοι βλεπουν με τις γατες η μεσω ιντερνετ νοβα ειναι χαμενοι πελατες...της!

    Βρε κοροιδα της παιανιας ουτε ενας δεν θα ρχοτανε στη νομιμη αλλα ακριβη και μετρια σε ποιοτητα συνδρομη σας.
    Αμ το αλλο δε. Που θα σας παρουν χαμπαρι οι διαφημιστες οτι χασατε 200.000 εστω παρανομους τηλεθεατες και θα σας κοψουν τα εσοδα διαφημησης (και μη μου πειτε οτι δεν τους υπολογιζατε... γιατι παντοτε αυτο κανατε)


    Κατόπιν των ανωτέρω, και μετά από ηλεκτρονική ανάλυση των ψηφιακών ιχνών κλιμάκια Αστυνομικών της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Αθήνας διενήργησαν νομότυπες έρευνες στις κατά τόπους οικίες των κατηγορουμένων όπου και διαπιστώθηκε ότι την χρονική στιγμή της έρευνας διαμοίραζαν παράνομα σε πλήθος χρηστών μέσω Ι NTERNET ηλεκτρονικά «κλειδιά» αποκωδικοποίησης-αποκρυπτογράφησης πρόσβασης στις συνδρομητικές υπηρεσίες του μπουκέτου τηλεοπτικών καναλιών NOVA .

    Υπολογίζονται με έκθεση από την μηνύουσα εταιρεία ότι οι χρήστες του Ιντερνετ που παίρνουν παράνομα τα ηλεκτρονικά «κλειδιά» αποκωδικοποίησης-αποκρυπτογράφησης πρόσβασης στις συνδρομητικές υπηρεσίες του μπουκέτου τηλεοπτικών καναλιών NOVA ανέρχονται σε 100.000.

    και λιγους ειπες... και που σαι...καθε μερα γινονται και περισσοτεροι...οσο το τσιμπατε προς τα πανω τοσο τους στελνετε προς την αλλη πλευρα.
    Τα ηλεκτρονικά ίχνη των συνδρομητών που παρανόμως έπαιρναν πρόσβαση στο ψηφιακό μπουκέτο της ΝΟΒΑ, υποβλήθηκαν στην Εισαγγελία για περαιτέρω ενέργειες.

    Καταλαβαμε... να 'χεις χερια δλδ να ξηνεις αρχιδια...η αλλιως ως εδω ητανε!


    Κατά τη διάρκεια των ερευνών, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν συνολικά:

    1) δύο(2) φορητοί Η/Υ

    2)τριάντα εννέα (39) δικτυακοί δορυφορικοί αποκωδικοποιητές μάρκας DREAMBOX

    3) δεκατέσσερις (14) αναγνώστες ψηφιακών καρτών ( Card Reader )

    4) τριάντα δύο (32) κάρτες τύπου “ GAMMA ”

    5) δεκαοκτώ (18) φορητές συσκευές αποθήκευσης

    6) δεκαέξι (16) σκληροί δίσκοι Η/Υ

    7) δυο (2) συσκευές Ethernet Switch

    8) μια (1) κεντρική μονάδα Η/Υ.

    Η έρευνα συνεχίζεται για τον εντοπισμό των χρηστών του Διαδικτύου ,οι οποίοι παράνομα υποκλέπτουν, αποκρυπτογραφούν και διανέμουν οργανωμένα το τηλεοπτικό συνδρομητικό σήμα του μπουκέτου καναλιών της εταιρείας NOVA .

    Τα φραπογαλα μη ξεχασετε μονο.
    Οι συλληφθέντες με τις σε βάρος τους σχηματισθείσες δικογραφίες οδηγήθηκαν ενώπιων των κατά τόπων κ. Εισαγγελέων Πρωτοδικών.

    Τα τσοντακια πανω στα βουνα ποτε θα τα μαζεψετε ρε μουργοι, αχρηστοι, τεμπεληδες και κατ΄επαγγελμα λαμογια?
    Αν εγω ειμαι μηδενιστης που μηδενιζει τα παντα γιατι στο καναλι 13 εδω και 3 χρονια βλεπω τσοντα ρε παρασιτα του ελληνικου λαου?
    2 μετρα και 2 σταθμα


    Καλα να μαστε να τα ξαναπουμε

  6. #145
    Senior Member vparis1's Avatar
    Join Date
    28-02-2009
    Posts
    332
    Uploads
    0
    Likes
    3

    Re: sylipsi therapia mythos i pragamatikotita?

    Pantos ego paidia simera parakolou8isa mia diki apo tis 2 pou eginan (itan gia ex8es) alla anavli8ike, den mporo na po polla alla ta nea gia ta paidia tis mias apo tis 3 gnostes upo8eseis pige polu kala toso kala pou i nova akoma 8a xtipiete. Sorry pou den mporo na po perissotera alla etsi na xaroume kai ligo kai ston logo mou molis mou epitrapi 8a po perissotera.
    Xaireto

  7. #146
    Senior Member satvisio's Avatar
    Join Date
    22-05-2007
    Posts
    139
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: sylipsi therapia mythos i pragamatikotita?

    Quote Originally Posted by vparis1 View Post
    Pantos ego paidia simera parakolou8isa mia diki apo tis 2 pou eginan (itan gia ex8es) alla anavli8ike, den mporo na po polla alla ta nea gia ta paidia tis mias apo tis 3 gnostes upo8eseis pige polu kala toso kala pou i nova akoma 8a xtipiete. Sorry pou den mporo na po perissotera alla etsi na xaroume kai ligo kai ston logo mou molis mou epitrapi 8a po perissotera.
    Xaireto
    afou den exei ginei proanakrish esy eftases se dikh???
    kai me mpeis pou to kserw an diabaseis ta post mou edw tha katalabeis.....

  8. #147
    Senior Member
    Join Date
    26-11-2008
    Posts
    232
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: sylipsi therapia mythos i pragamatikotita?

    Τα λάμογια που είναι τώρα στην διώξη δεν έχουν καμία σχέση με pc... Οπότε θα πάρει λογικά καιρό η διαδικασία να διαβάσουν σκληρούς κτλ...

    Η nova προφανώς πήγε έτοιμες IP μέσω forthnet και τους την έκαναν την δουλειά...

    Anyway, εγώ προσωπικά σήμερα κατέθεσα αίτηση διακοπής στην forthnet γιατί από εδώ και πέρα δεν τους δίνω ούτε μισό ευρώ για να πιάνουν κόσμο...

  9. #148
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: sylipsi therapia mythos i pragamatikotita?

    Quote Originally Posted by kostastnt View Post
    Τα λάμογια που είναι τώρα στην διώξη δεν έχουν καμία σχέση με pc... Οπότε θα πάρει λογικά καιρό η διαδικασία να διαβάσουν σκληρούς κτλ...

    Η nova προφανώς πήγε έτοιμες ip μέσω forthnet και τους την έκαναν την δουλειά...

    Anyway, εγώ προσωπικά σήμερα κατέθεσα αίτηση διακοπής στην forthnet γιατί από εδώ και πέρα δεν τους δίνω ούτε μισό ευρώ για να πιάνουν κόσμο...
    μην βαλεις και ορκο για αυτο, γιατι πρην καποιους μηνες σε εναν γνωστο μου, του εκαναν τον σκληρο μεσα σε λιγες ωρες....... μεχρη και τι ειχε μεσα το παχυ εντερο του βρηκαν.

  10. #149
    Member
    Join Date
    20-03-2007
    Location
    S.G.C.
    Posts
    39
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: sylipsi therapia mythos i pragamatikotita?

    blend1 proto post ...alla egrapses.oreos re magiti.

  11. #150
    Member
    Join Date
    20-03-2007
    Location
    S.G.C.
    Posts
    39
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: sylipsi therapia mythos i pragamatikotita?

    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    μην βαλεις και ορκο για αυτο, γιατι πρην καποιους μηνες σε εναν γνωστο μου, του εκαναν τον σκληρο μεσα σε λιγες ωρες....... μεχρη και τι ειχε μεσα το παχυ εντερο του βρηκαν.
    etsi akrivos.
    se liges oritses o skliros einai filo kai ftero

Page 15 of 16 FirstFirst ... 51013141516 LastLast
Advertise Here

Similar Threads

  1. @therapia
    By peoz in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 4
    Last Post: 27-10-2009, 14:57:52
  2. Gia ton therapia
    By NIKARAMO in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 33
    Last Post: 24-08-2009, 09:21:56
  3. New Save therapia. Moderator again!!!!
    By hrisas in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 77
    Last Post: 07-08-2009, 19:45:48

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •