
Originally Posted by
morten8
Συμφωνα με εγκυρες πηγες , ο besttt συνεληφθη και κρατειται στη Γ.Α.Δ.Α...εκει του εχουν παει γυρω στις 1500 gam.m.a ανωτατων αξιωματικων για να τις ανοιξει καθως την κυριακη εχει ντερμπυ και αυριο champions league..
ο μεγαλος τσαμπουκας γινεται γιατι οι αξιωματικοι δεν ηθελαν public αρχεια γιατι τα μπαναρει η ν.ιοβα και ετσι τον πιεσανε για πριβε...Αυτη τη στιγμη ο besttt κανει log και συντομα θα εχει το πολυποθητο c3 ετσι ωστε να ξανακερδισει την ελευθερια του..
ότι καλύτερο διάβασα σαν σχόλιο σε κάποιο forum