Καταρχάς Καλημερα, σε ολούς εχω το εξης προβλημα και θα ηθελα να μαθω μια λυση διοτι παιδεύομαι καιρο εχω εναν dm800, και εναν dm7000 διαμειράζω την γνωστη καρτουλα με ccam 2.1.3 locally στο δικτυο σπιτι μου τα εχω σεταρει και τα δυο παιζουν και οταν το βραδυ βαλο stand by και τους 2 δεκτες το πρωι που τους ανοιγω ολα μαυρα και θελουν να βγαλω το ρευμα για να ξαναδω φως....?????γιατι?????
αα επισης το ιδιο γινεται ειτε ειναι ο dm800 server και ο dm7000(external reader) client.... ειτε το αναποδο παρακαλω η οποια βοηθεια ειναι δεκτη!!![]()




Reply With Quote



