ΦΙΛΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ sharing original nova card.
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΗ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ
ΦΙΛΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ sharing original nova card.
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΗ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ
ean thelo na kano card sharing me dreambox ti xreiazomai gia na to petuxo pos ginetai i sundesmologia basika tha ithela na matho
Euxaristo polu
Δημήτρη σε ψάχνω σου έχω στείλει pm μέιλ δεν ξέρω τι γίνεται ρε αδερφέ..![]()
kalimera.
tzimako to katafera! ekana ena dydns kai aniksa kai mia porta 12000 tcp sto royter evala mia f line sto cccam kai trehei kanonika.oti allo uelais file eimai edo gia help.
paidia gia tin diki sas asfalei kalo einai na min xrisimopoieite tin proepilegmeni port tou cccam milao gia tin 12000 dioti an o provider kanei psaksimo gia cs server i proti porta pou tha psaksei tha einai afti. Mia megali porta einai pio asfales p.x 53793 i oti allo sas erthei pantos OXI i 12000
gia na steiso ena cardsharind me dreambox 1 na leitourgei os server me 10 client kserei kapoios ti modela xreiazome kai ti allo mporei na xreiazomai? euxaristo polu
Την καρτα :-d ολα τα μοντελλα κανουν κ τις 2 δουλειες .
dld oloi oi dreambox douleuoun os client kai os server? tha xreiasto tipota allo ektos apo ta dreambox gia na stiso to duktuo?uparxei kapoio montelo na mou protineis?
nai ola ta montela mporoun na ginoun client kai server emtos apo ton dreambox 100 nomizo.
Enas kalos kai oikonomikos einai o dreambox 500
http://www.ptm-sat.gr/product_info.php?products_id=123
exei apisteutes dinatotites arkei na tou peraseis allo image giati me to arxiko mn perimeneis kai polla