ΠΑΡΩΝ & ότι άλλο χρειαστεί...
ΠΑΡΩΝ & ότι άλλο χρειαστεί...
dilono tin simparastash moy edo mazi sas
kai euxomai na pane ola kala...
oso mporo na bohthiso gia to kalitero toy filoy mas tasoy...![]()
Paron kai ego oti xriasti mesa aplos na organo8oyme ....
Παρών κι' εγώ και την αμέριστη συμπαραστασή μου σε ότι χρειαστεί.
paron kai ego
paron kai ego![]()
paron kai ego
ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ. :-p
Ελα μη ψαρωνεται ενα αστειο εκανα να σπασει ο παγος λιγο!
ενα μεγαλο ΠΑΡΟΝ και απο εμενα σε ολα τα σημεια.
Ena apogevma den ekana login kai eginan tosa... Fisika paron kai ego gia ton Taso kai (ka8e Taso) kai sunama etsi oso einai dinaton na frenaroume tin Nova pou kanei ta panta gia na epofeli8ei apo tin katastasi.
Liga paron akoma kai kapios/kapioi prepei na kanoun tin arxi gia pio emprakta mias kai o xronos kilaei.
Xaireto
Παρών κι εγώ, για ότι καλύτερο για τον συμφορουμίτη μας.