fisika kai eimai paron gia oti xriastei!file taso krata gera....!
fisika kai eimai paron gia oti xriastei!file taso krata gera....!
Παρών και τώρα και όποτε χρειαστεί!
Kai ego edo paidia!
Gamw to kerato moy poy einai ta lamogia poy mpenane kata xiliades kai tsimpoysane to fagaki toys kathe mera apo ton taso?
THN KANANE me tin oura katw apo ta skelia, edw tha eprepe na exei simera 100 selides post kai exei mono teseris ELEOS. sygnwmi apo toys filoys alla eimai poly aganaktismenos, kai den tha ksexasw to kalokairi poy ekleinan ta arxeia to ena pisw apo to allo se ena apogeyma eixan gemisi 78 selides. ####parenesi:se parakalw ekfrasou pio irema kai to kuriotero xwris xarakthrismoys.####
zitw sygnwmi apo ta meli alla den anaferome se oloys.
Πριν λαλήσει ο πετεινός …………
βλέπομε καινούργιους συνδρομητές με ημερομηνίες χθες προχθές που ξερόυν τον Τάσο …
ορισμένοι πρόλαβαν να αλλάξουν και όνομα .
μεγάλη κατάντια …..
kai apo emena to paron
paides ki egw parwn.
Oloi dilonoume paron