ΠΑΡΩΝ και εγω και ευχομαι φιλε να ειναι ολα αυτα περαστικα και απο δω κ περα απλα να λες μια καλημερα και να ξερουμε πως εισαι καλα
ΠΑΡΩΝ και εγω και ευχομαι φιλε να ειναι ολα αυτα περαστικα και απο δω κ περα απλα να λες μια καλημερα και να ξερουμε πως εισαι καλα
Parwn kai egw paidia,me emprakth yposthriksh sto metro twn dynamewn mou.
Elpizw h istoria ayth na exei kalo telos gia to palikari.
To eyxaristo einai oti phre mia anasa.Oloi omws prepei na stathoume dipla tou kai sth synexeia..
Xairetw
paron kai ego paides, oti xreiastei gia ton anthropo pou mas voithise toso poly
an kai sxetika neos edo
ΠΑΡΩΝ με κεφαλαια γραμματα !!!!!!
paron kai ego !!!!
paron kai ego.......
Παρων κ απο εμενα!
Φυσικά καί είμαι ΠΑΡΟΥΣΑ !!!!
Αλλά φτάνει ένα Παρών ??? Μπορούμε να βοηθήσουμε έμπρακτα ????
Μίλησε κανείς μαζί του ?? Ξέρουμε που και πώς μπορούμε να βοηθήσουμε ??
Φυσικά και είμαι παρών! Ότι χρειαστεί και περνάει από το χέρι μας.
ΠΑΡΩΝ ΦΥΣΙΚΑ