ρε παιδια πως θα μαθομαι τον αριθμο λογαριασμου.....
θελω κι εγω να βοηθεισω οσο μπορω....
ρε παιδια πως θα μαθομαι τον αριθμο λογαριασμου.....
θελω κι εγω να βοηθεισω οσο μπορω....
Opios den pire to logariasmo na to dilosi edo
na kseroume pou na to stelnoume
ante ellines pou iste
opios to ehi as to stili stous filous pou den to ehoun pari prepi na drasoume grigora
kai ego PARON. Oti mporo gia ton Taso kai gia ka8e Taso poy mas anikse ta matia. Stilte pm me noymero.
kalispera se olous!!
perimeno pm!![]()
[quote=ampeliotis;507584]Δηλώνω συμπαράσταση στον Τάσο κι αν χρειαστεί και έμπρακτα![/quote
πως μπορούμε να βοηθήσουμε;