Gia osous theloun na poun enan efxaristo tou besttt gia tosa xronia doulias kai voithias pou exi prosferi kai apo oti exo proseksi den exi extimithi apo olous
besttt ise arxigos kai sai sinxero kai sai efxaristo
Gia osous theloun na poun enan efxaristo tou besttt gia tosa xronia doulias kai voithias pou exi prosferi kai apo oti exo proseksi den exi extimithi apo olous
besttt ise arxigos kai sai sinxero kai sai efxaristo
besttt ena megalo EFXARISTO kai ligo ine!
We miss him...thank you very much bestt for everything :)
ark
An k ton iksera ligo ...
Ton euxaristo giati exei voithisei k emena .. k para polous allous poio palia .. . kai tou euxomai ta kalutera
THANKS FOR ALL YOU HAVE DONE besttt. kai liga lew.
thank you bestt for everything!!
Eyxaristoume bestt gia ola....
Δεν έχει τύχει να γνωρίσω τον besttt, αλλά αν κρίνω από τα μηνύματα σχετικά με την βοήθεια που έχει προσφέρει, το ευχαριστώ είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε.
Το να εκτιμάς τον κόπο και την βοήθεια που σου προσφέρουν απλόχερα κάποια μέλη είναι το μεγαλείο ενος forum.
Besttt ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
Οπως τα περρισοτερα παιδια εδω μεσα ετσι και εγω δεν τον γνωριζα προσωπικα αλλα τον ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την βοη8εια που ειχε προσφερει και να ειναι καλα το παλικαρι!!!
file taso makari na eisai kala opou kai na eisai,dustixws den exoume katholou nea sou.makari na hsoun edw mazi mas na fwtouses opws panta!!