Ενα pm και σε μενα. Ευχαριστω εκ των προτερων
Ενα pm και σε μενα. Ευχαριστω εκ των προτερων
re paidia kapoios pou to exei parei tha mporouse na to steilei kai se mena??? tha tou hmoun ypoxreos.. eyxaristo poly...
ama jinetai kai ena PM se mena
efxaristo poli
παιδια υπομονη το forum σερνεται και τα pm πολες φορες σκανε πολλες ωρες μετα
στελνω σε οσους μπορω αλλα δυσκολευει πολυ το πραγμα ....και αλλα παιδια που το εχουν παρει ας το προωθησουν μην παιρνεται και φευγετε ολοι γιατι θα ειναι το τελευταιο μας
απο τα 120 και ατομα που το εχς στειλει κανεις δεν εχει κανει εστς επιβεβαιωση οτι το πηρε οχι οτι του παιξε οτι ΤΟ ΠΗΡΕ!!!
παιδια υπομονη το forum σερνεται και τα pm πολες φορες σκανε πολλες ωρες μετα
στελνω σε οσους μπορω αλλα δυσκολευει πολυ το πραγμα ....και αλλα παιδια που το εχουν παρει ας το προωθησουν μην παιρνεται και φευγετε ολοι γιατι θα ειναι το τελευταιο μας
απο τα 120 και ατομα που το εχς στειλει κανεις δεν εχει κανει εστς επιβεβαιωση οτι το πηρε οχι οτι του παιξε οτι ΤΟ ΠΗΡΕ!!!
file thomasd sou exw steilei to email mou. katanow thn prospatheia sou kai s eyxaristw.
kai edo re pedia ena pm thanks
eyharisto ek ton proteron elpizo na doume ki emeis ligo fos