na po kai dimosios ena euxaristo ston user doulapa. to paidi afieronei polu xrono gia na voithaei autous pou den to katexoun kai toso!
na'sai kala file![]()
Παιδια θα ηθελα απλα να πω ενα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον doulapa μεσα απο δω για την ΑΜΕΣΗ βοήθειά του και για τα ΦΩΤΑ του!!
Τον ευχαριστω και ελπιζω να μην ειμαι off topic και να συνεχισουμε ΟΛΟΙ μαζι για το καλυτερο δυνατόν.
Χωρις ΦΑΓΩΜΑΡΕΣ και τσακωμους να υπαρχει αλληλοβοήθεια.
Να ειστε ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ (και υπομονη).
Φιλικα
otan pernas mia grammh me epitixia kai den pezei h karta tote ti ginete?? An to prov10 einai ffffffff ti shmenei ?exw mia karta apo smartcard-store kai enw vrika energo HSN to perasa kai den .....moulari h gata! thn afisa mesa olo to vradu kai tipota pezei rolo to prov10 pou einia fffffff???????
to 3erw giati eixa sta xeria mou energa HSN apo log kai opws sou eipa kai prin moulari h gata !!!! prepei sthn grammh na prose3w kati allo pou pernaw einai kapoia pou den kanoun update? ti ginete me to prov kai ta 000000 kai 00000010 pou vlepw kamia fora ti paizei? mou to ekane mia karta apo smartcard store me OS 1.6. Prepei na prose3w kai kati allo ?
ti ennoeis akrivos steile pm th
Geia sas paidia mporo na exo ke ego ena pm gia na do ke ego ligo fos.
Giati exi liges meres na asxolitho ke exo xasi episodia.
yparxei kaneis na vohthisei kai mena parakalo?se pm . osa fagita ki an dokimasa den to xortasa to gataki mou