και ρωταω εγω τωρα, να βαλω τα γελια με τα χαλια σας;;; πρεπει δεν πρεπει;;
ρε παρτακηδες που τα θελετε ολα στο χερι. εδω και δυο ωρες ειναι ανεβασμενο το αρχειο στο upload. αλλα σας αφηνει η ζητιανια να κοιταξετε πουθενα αλλου.
και ρωταω εγω τωρα, να βαλω τα γελια με τα χαλια σας;;; πρεπει δεν πρεπει;;
ρε παρτακηδες που τα θελετε ολα στο χερι. εδω και δυο ωρες ειναι ανεβασμενο το αρχειο στο upload. αλλα σας αφηνει η ζητιανια να κοιταξετε πουθενα αλλου.
Pedia kai se mena ean ginete kai 8eli kapios na boi8isei.
thanks!!!!
Ena arxeio gia ta HD an yparxei...eyxaristo![]()
θΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΕ πμ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ .bdc ?
thanks.
telika iparxoun arxeia hd kai ta exoun ligoi kai upoilipoi koimaste tou upno dikaiou