ksekina ampelioti k pisteyo na eimaste arketi k na mhn thn kanane tora poy exoyn fws ta gatia esto k me cy.
ksekina ampelioti k pisteyo na eimaste arketi k na mhn thn kanane tora poy exoyn fws ta gatia esto k me cy.
proxora ki ego mazi sou ki elpizo na mhn ksanakano lathos....sthn apostoli minimatos..alli fora..kai tha se vohthiso oso mporo..an ki eimai neosssss....me to teleftaio arxeio..h f5 f9 kai f16 eidan fos sth cy ektos apo mia f12...
ksekina daskale kai dwse mas th gnwsh sou!
και γω μέσα αν και έχω φως :)
Μέσα και 'γω...
Ξεκίνα το μάθημα, και δώσε μας τις γνώσεις σου...
mporei na min grafo giati den gnorizo polla pragmata alla parakoloytho panta.kai exo mathei kai arketa apo esas .eimai mesa ki ego kai thelo na matho na kano arxeia mini .na ste kala
παμε χαλαρα παιδια.
καλησπερα σε ολους
πιστευω το βραδακι θα ειμαστε ολοι εδω μαζεμενοι
τετοια ωρα ολοι μαλλον βλεπουν ποδοσφαιρο
simera oi perisoteroi exoun fws h alileguh prepei na yparxei otan epikratei skotadi kapoios pou ma8ainei twra den einai zitianos an den parei den 8a ma8ei gia na boh8ish aurio kai sugnwmh gia paliotero mou sxolio euxaristw kai xalara