Η δική μου f11 που έκλεισε πρόσφατα, ξανάνοιξε με το χτεσινό αρχείο.
Η δική μου f11 που έκλεισε πρόσφατα, ξανάνοιξε με το χτεσινό αρχείο.
kalo to trenaki, alla tis wres pou mpenoume den prolavenoume tipota, tha perimenw to epomeno.
Kaneto karfoyniariko na prolabenoyme kai mhs
eyxaristo
Molis to fortosa kai ego stin f11 kai doulepse amesos,eftyxos vgika apo to skotadi,na eista kala paidia.
Epipleon fortosa to teleftaio arxeio apo to thread me ta arxeia (douros) se mia f10 edose hasan kai otan epsaksa log 15/03 h grammi pou vrika mou edose provato gia ta nisiotika ta opoia kai anoiksane.To idio arxeio se f17 edose hasan sto log vrethike grammi h opoia edose provato gr alla den fotise.Afta apo ta piramata.Efxaristo
evala ki ego ena se dio 11ares kai anoiksan kai to nisiotiko kai to gr.
to evala se mia 6ara mono nisiotiko
Και μένα σε μία f16 μόνο τους κουμπάρους
παιδια εχουν απεργεια οι σταθμαρχες ...υπομονη διεκδικουν την επαναφορα των 14 μισθου