Καλημερα...
Χθες ειχαν κλεισει για 1 ωρα περιπου οι 2 f.17 που εχω...
Μετα ομως ξανανοιξαν !!!!! χωρις να κανω κατι.
κ παιζουν παλι κανονικα...... τι "νεο κολπο " ειναι παλι αυτο ?
Καλημερα...
Χθες ειχαν κλεισει για 1 ωρα περιπου οι 2 f.17 που εχω...
Μετα ομως ξανανοιξαν !!!!! χωρις να κανω κατι.
κ παιζουν παλι κανονικα...... τι "νεο κολπο " ειναι παλι αυτο ?
Einai to traino-fandasma....
Den exei dromologia siggekrimena!!!!!!!!
Kai isos....kalitera etsi....exei ti goitia kai to mistirio tou!!!!
Gia mia F12 yparxei kati ?
η γνωστη με το σαπιο f , μαυρισε σαν καλιακουδα απο τη Ζουαζηλανδη
Βαλε αυτο χωρις λογκ.
Kalispera se olous,
Blepo telika oti sto thread kaneis den asxoleite me to mitroo kai oloi to exoun kanei dose kai mena mparmpa. To kolpo me to deytero file (to opoio zei kai vasileyei akoma se kapoia gatia) se emena doulepse poly kala. Ksexorisa arketa kala ta gatia kai ta taisa me tin sosth trofh . Ola ta diplotsekarismena antapokrithika mia xara . Auta.
Filika d.
Gia F3 kati???????????
παιδες για f11 το αρχειο που λετε χωρις log σε ποση ωρα περιπου ανοιγει?