s efxaristo gia to pm, to eixa dokimasei nomiza oti eleges kapoio allo arxeio.
s efxaristo gia to pm, to eixa dokimasei nomiza oti eleges kapoio allo arxeio.
Καλημερα
Η δικη μου εργασια (για την fa5 μου)
f11----------------22.12
ολες θετικες------Konserva me eksi 48ares gia testarisma tis f11
f11----------------03.07
f11----------------17.01
f108---------------29.07
geias sas paidia.gia f15 os.1.4 paizei kati?thanks
F6 δεν αναφέρει κανένας πουθενά. Σας παίζουν; Έχω δοκιμάσει ότι αρχείο μπόρεσα να βρω.
Ένας φίλος με βοήθησε με το "gr to 25 different" αλλά και πάλι τζίφος.
Έχει κανείς να προτείνει τίποτα;
Ευχαριστώ
Dokimase to 07(01)5.2008-5
dokimi me mia F11 me to - test ολες Konserva me eksi 48ares gia testarisma tis f11-
oles oi grames pou pire i karta eine 3F diladi thetikes
ara eine F11 kanoniki , ti kanoyme stin sinexia ,me ti arxio thaxi kapia elpida mpas ke aniksei ?
F6 ki egw file kleisth edw kai kairo
gia f6 lucky ones 2 an dosei(****2d) log c3 9/4 k fos gr
Pedia otan thelete na mas enimeronete ta apotelesmata apo to sisisio nporite apla na lete pia 48ara apantai thetika.
An omos den apantai kamia ektos tin proti 60ara tote vriskomaste se ali ipokatigoria.
Na po episis pos afou ftasame sto simio pleon na kseroume pos vriskoume to mitroo f tis gatas mas kai to trenaki mas voithise
Na tsimpame kapies konserves oste na katanoisoume poso aplo ine na ftiaxnoumia ena mini arxiaki tsimpontas 48ares apo diafora arxia
Prepi na perasoume se alo stadio tis ergasias analiontas ligo tin domi kai tin simperifora tis 48aras.
Otan prin merikes evdomades skeftika protina kai aniksa afto to thema ixa kapies epifilakseis gia to pos tha ta pame
Ixa kapio distagmo gia to ean eprepe na proxoriso kai sto magirema tis konservas giati se kamia periptosi den thelo
Na xasoume tin ousia kai na perasoume se etimatsidika ala na proxorisi o kathenas monos tou afou pleon exoume tin vasi.