Kalispera, exo mia f17 kai tha ithela na rotiso gia mia aporia pou exo, mipos kai mporeite na mou ti lisete...
Sxedon oti arxeio kai an peraso stin karta mou vgazei kanonika kai xousounou kai prov, alla den vrisko ta xousounou sta logs gia na tin anoikso...
Kano kati lathos? Mipos tha eprepe na psakso kai se pio palia logs?
Dokimasa kai se 02 logs me ton prov alla pali ta string pou evriska pernontas ta stin karta eperna Not Successful.
Thanks a lot!
Επειδή από προχθές (όπως έχω γράψει ήδη αναλυτικά στο συγκεκριμένο θέμα) έχω στα χέρια μου μια F.2 φίλου μου η οποία είναι ιδιότροπη (κοινώς μάλλον σε ξεχωριστή υποκατηγορία), μπορείς σε παρακαλώ φίλε μου να μου γράψεις αν πρόσεξες σε ποια γραμμή σου έδωσε το δεύτερο 3F και άρα το Χασάν το συγκεκριμένο αρχείο που αναφέρεις;
Η κάρτα του φίλου μου (OS 1.6) στα αρχεία που έχουν μέγεθος 28 Kb και πάνω, φαίνεται να παίρνει Χασάν στην 67η γραμμή και όχι στην 3η όπως έχουν αναφέρει άλλα παιδιά τις τελευταίες μέρες για τέτοιου τύπου κάρτες.
Μα το έχει γράψει ξεκάθαρα ο φίλος παραπάνω. Το τρίτο από τα πέντε αρχεία του post #126
to dokimasa ego molis stin f17 mou, alla kai pali antimetopizo to provlima pou perigrafo parapano...
dinei kanonika hasan kai prov, alla den vrisko to hasan se kanena log kai eno vrisko energo ton prov se 02 log, den mporo na to peraso me to emk... mou leei not successful...
paidia otan ena hsn logarei mesa se mia mera 15-20 fores kai otan stelneis tin grammi sou leei emm succsefull alla telika den anoigei i karta ayto simainei oti oles oi grammes tis idias meras einai axristes i prepei na tis dokimasoume oles mia mia?an sou leei emm not succs isxuei to idio?
file foufoutos7..
emena h dikia mou h F2 einai os 1.4
kai apanthse sthn grammh 3 to deutero f..
se liges ginete ap oti katalava.. prepei na exei polles upokatigories h F2 ap oti fenete..
to hasan teleionei se *****B
[QUOTE=foufoutos7;590204]Επειδή από προχθές (όπως έχω γράψει ήδη αναλυτικά στο συγκεκριμένο θέμα) έχω στα χέρια μου μια F.2 φίλου μου η οποία είναι ιδιότροπη (κοινώς μάλλον σε ξεχωριστή υποκατηγορία), μπορείς σε παρακαλώ φίλε μου να μου γράψεις αν πρόσεξες σε ποια γραμμή σου έδωσε το δεύτερο 3F και άρα το Χασάν το συγκεκριμένο αρχείο που αναφέρεις;
Η κάρτα του φίλου μου (OS 1.6) στα αρχεία που έχουν μέγεθος 28 Kb και πάνω, φαίνεται να παίρνει Χασάν στην 67η γραμμή και όχι στην 3η όπως έχουν αναφέρει άλλα παιδιά τις τελευταίες μέρες για τέτοιου τύπου κάρτες.
1)loipon an voithai...os 1.4 F2..me to arxeio Nova&Cyp_NP03_20xxxx15- 27kb.. mou dini deytero F sthn 67...me hasan pou teleioni se xxxx51
2)os..1.4 F2..pire deytero f sthn 18 grami me hasan pou teleioni se xxxx1B
kai stis dyo kartes den vrika log gia ta sygekrimena hasan!
Εφόσον σου απάντησε στην τρίτη γραμμή το 3f τότε η κάρτα σου είναι f.2 (υποκατηγορία f.3) και λογικά σου ταίριαζε και το συσσίτιο που είχε περάσει με το τρενάκι. Αν δεν σου ταίριαξε το συγκεκριμένο συσσίτιο, τότε επηρεάζει και το γεγονός ότι έχεις os 1.4, γιατί όσες είναι os 1.6 και f.2 (υποκατηγορία f.3) βολεύτηκαν μια χαρά με το συσσίτιο (απ' ότι διάβασα τις τελευταίες μέρες).
Του φίλου μου όμως που είναι os 1.6 και f.2 (υποκατηγορία f.67), μάλλον αποτελεί δύσκολη περίπτωση και μέχρι στιγμής δεν έχω διαβάσει κάποιος να την αναφέρει ή να έχει βρει κάποια λύση. Ελπίζω κάτι να γίνει και μ' αυτή...
Η πρώτη κάρτα φαίνεται να είναι πανομοιότυπη (μόνο το OS αλλάζει) γιατί αυτή που έχω στα χέρια μου έχει την ίδια ακριβώς συμπεριφορά, δηλαδή το δεύτερο 3F στην 67η γραμμή και το ίδιο Χασάν που τελειώνει σε xxxx51.
Είσαι ο πρώτος που βρίσκω να έχει τέτοια κάρτα. Επιτέλους! Αν δοκιμάσεις τα τρία επιπλέον αρχεία για την εύρεση του μητρώου (δηλαδή τα 3072007, 17.01.2007 και 29.07.2008) τι αποτέλεσμα παίρνεις; Εγώ, όπως έχω γράψει από χθες (post #1961) είχα F.2, F.2 και F.67 αντίστοιχα.
Υ.Γ. Sorry φίλοι mods για το double post, αλλά μπερδεύτηκα με το quote και νόμιζα ότι είχα κάνει edit στο προηγούμενο post μου.