kalimera s' olous, afou den kanoume tipota pros to paron, mipos tha mporousame na milisoume me to ti akivos kanoun kai giati stelnonte ta 0A_0B_03_ mazi me ta C3_CB_02, pia i xrisimotita tous;;;;;;
ampeliotiiiii, ti egine ksesxolisame;;teliosan ta mathimata;;;
Είναι εξεταστική περίοδος τώρα και σε λίγες μέρες κλείνει το σχολείο για καλοκαίρι
Από Σεπτέμβρη πάλι και καλό καλοκαίρι
χαχαχαχααχ
Λοιπών το σχολείο κλείνει λόγω υπερβιλικά μεγάλου όγκου εργασιών
Το Σεπτέμβρη θα ξεκινήσουμε πάλι με το μητρώο της τίτα
Βαθμοί δε χρειάζονται.....μείναμε όλοι(από c3)
Kalispera.
Pistevo pos imaste etimoi gia tin kenouria sxoliki xronia ala i taksi ine akoma adia elpizo na erthoun oi protoi mathites.
Mexri na anixti to kenourio thema (Ergasia Gia Tin Evresi Tou Mitroou F? Tis Gatas Mou N2!)
Taiste to pio enigmatiko fagito tis gatas 17.11.2008
Kratiste simioseis F? xasania kai provata kai ksekiname me to sinthima I Gata tha pethani teleftea kai orthia.
Protino na asxolitoume se arxia apo avgousto 08 mexri maio 09 pou pistevo pos ginete i metalaksi gia tin Tita3+4.
Kalo ximona se olous!
Gata se alma.jpg