diladi ena thema den mporei na meinei katharo apo ta asxeta?????
san mora paidia kanete!!!!
Kalispera epeidi eimai ligaki asxetos poio einai to arxeio _5 tou dekemvriou?
ευχαριστω φιλε
os 1.4 και f.17
θα τρέξει στο ιππόδρομο ή θα πάει για βρουβες ?
kalimera kai apo mena.loipon F-16 kai F-17,gia 17 eida oti isws...gia 16??na pw oti twra einai off pantos.eyxaristw.
οι γνωστες FA5 τι f.* είναι ?