Originally Posted by
g_c_d
Nai re doulapa, den leei kaneis na mi dokimasei opoios exei F11, alla oti pi8anotita exei aytos exei kai kapoios allos pou den exei F11 kai 8a sou eksigisw giati:
Estw loipon oti esy ki egw exoume apo mia F11 me vasi p.x. to kleidi sti 8esi 04.
Me to neo arxeio esy pairneis fws me ti grammi F15 me kleidi sti 8esi 03 alla emena i karta mou den exei to idio kleidi sti 8esi 03 ara i grammi ayti den dinei fws. Mporei omws na parw fws apo alli grammi me kleidi se alli 8esi pou na tairaizei an eimai tyxeros.
OMWS, kai o X filos paroti den exei F11 pairnei ki aytos fws me alli grammi giati tyxainei to kleidi tou sti 8esi ayti na tairiazei m' ayto pou leei i sygkekrimeni grammi.
Den einai loipon oti mono oi F11 exoun pi8anotita, stin pragmatikotita ola ta kleidia exoun tin idia simasia kai to gegonos oti dyo kartes einai F11 einai apla synartisi tou ti arxeio xrisimopoii8ike gia na vre8ei ayto. Me allo arxeio i mia mporei na itan F2 kai i alli F22 opote ti 8a legame mi dokimazete giati einai diaforetikes?
Mono oi paragwgoi tis gamma (gamma team h den kserw poioi einai aytoi) pou evalan sygkekrimena kleidia se sygkekrimenes partides kartwn mporei na kseroun ti kleidia evalan kai se ti partides. Einai sigouro opoioi eftiaksan ta NP arxeia eixan kapoio pinaka h DB gia na kseroun na kseroun na kanoun encrypt tis entoles me ta kleidia pou antistoixousan stis partides pou i8elan.