Pantws se mena de doulepse(F11kai F2)
Re paidia stamatiste ayto to F11 klp. kai sti diki mou F11 de doulepse oute stin F12 oute stin F17.
Den exei simasia i grammi. To arxeio pou mas edwse tin F11 exei kleidi sti 8esi 5 (04) kai edw sto try for all i 2h grammi xrisimopoiei kleidi sti 8esi 10 (09). Mi perimenete na doulepsei se oles an doulepsei.
An sas dwsei to hsn pou leei i grammi 8a eiste tyxeroi alla einai nekro - alla toso eykola mporei na mpei o provider opws leei sti grammi 3? den nomizw...
i 48ara apo afto to try for all ine apo to 7.5.08_5
to hrisimopioi ke o ampeliotis sto liksiarhio tou
ana kitaksete to hsn pou aneferoun pedia eki me f11 tha dite to hsn pou vriskete sti 3h grami ti 36ara me to c3
kinos.............. psofio
efxaristo poy to anafere file viperboy ..... DEN ipa oti doylebi sigoyra ipa oti to dokimasa kai katafera na alakso to probato..... to ebala ston dekti kai den exo tipota akomi (skotadi dilada pros to paron )an alaksi kati 8a sas po.... apla dokimasa to arxio kai mporesa na kano ayto poy lei min pareksigite oti grafoyme edo mesa..... den einai sigoyro oti doylebi... to dokimasa kai se f2,f3,f4,f8,f12,f16 kai tzifos (fffff) doylepse mono se f11 ayto ipa kai ayto dokimazo tora...
P.S : signomi an dimioyrgisa pareksigisis edo mesa .... alla an 8elis na ma8is kai na boi8isis merikoys xompistes san kai emena apo kektimeni taxitita kai en8oysiasmo poy bgike kati kenoyrio kai mpori na doylebi se merikoys dimioyrgoynte teties pareksigisis........... opote an exo kati 8etiko 8a sas po.....
filika panta
my8os76
pedes akouste ...me ton tropo pou leei o filos oti allazei prov 00 eine efyktos...nai allazei to provato
alla afto den kani tipota apo mono tou..efoson ta 02 pou 8a er8oun epano tou den 8a vroun
grup keys .. efoson ta grup keys tis c3 einai gia allo provato kai oxi giafto pou dosame emeis
ara mapa to karpouzi.
afou einai mapa.. ti lete.. na to vgaloume apo ta arheia
min pedevetai o kosmakis tsampa?