Στο φορουμ που το διάβασα μιλούσαν για αλλαγή όλου του πακέτου...
Έλεγαν ότι το Bulsatcom σταματάει το irdeto 2 μέσα στο 2011 ξεκινώντας από αυτά τα τρία κανάλια.
Κάποιοι όμως, που ήταν κάτοχοι irdeto κάρτας με νόμιμη συνδρομή είπαν ότι δεν έχουν ειδοποιηθεί μέχρι τώρα για αλλαγή καρτών. Σας μεταφέρω αυτά που διάβασα και μακάρι να μην είναι αλήθεια γιατί πολυ έχουμε γλυκαθεί με τα ντοκιμαντέρ του... τύφλα νάχει η νόβα.
Το cinemax έίχε ταινίες όπως το ΗΒΟ και το TV 1000. Σε μένα είναι το μόνο από τα τρία που έχει κλείσει....









