
Originally Posted by
PRR
ΟΚ δουλευει με προβατο καταλαβαμε.ΟΚ δεν εχει χασαν σωστο γ ν μην καει.ΟΚ δεν κανει αυ χωρισ χασαν.Οταν λεμε παλια χασαν ?Υπαρχουν στα λογκ?ΟΚ δουλευει γαμμα κ τιτα αυτο το ειδα κ εγω μ τα ματακια μου αλλα μονο σε γατι.ΟΚ ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ Ν ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΛΗ Γ Ν ΜΝ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΤΟ ΜΠΛΕ ΔΙΝΟΣΑΥΡΑΚΙ ΜΕ ΚΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑΚΙ?Ετσι κ αλλιως θα μ ενδιεφερε κ εμενα να δοκιμασω κ κατι γ το showtime.Να σας θυμισω επισης οτι οι mods ειναι η δευτερη φορα που μας προφιλασουν απο ασκοπες αγορεσ κ γ να μην γινει το χομπι μας ακριβο.RESPECT!!!!!!!!!!!