ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ( pink ) ΣΤΙΣ 16 ΜΟΙΡΕΣ!!(ΡΟΥΜΑΝΙΑ)
ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ( pink ) ΣΤΙΣ 16 ΜΟΙΡΕΣ!!(ΡΟΥΜΑΝΙΑ)
Pink..Roumania?Ektos kai an metakomisan oi Servoi!!
Gia des edo..h@@p://en.kingofsat.net/pack-pink.php........teleyteo update
Δές Εδώ Για (unlockers)
http://rs837.rapidshare.com/files/385418569/gamma.rar
kalhspera paidia!8elw na enhmerwsw pws yparxei mia karta gamma se enan dekth enos gnwstou kai paizei nova apo to pou8ena kai tou eipa na mou thn dwsei na dw xasan kai de th vgazei gt fovate mhn kai de ksanadoulepsei...yparxei periptwsei an vgei apo ton dekth na mh ksanadoulepsei?
αυτος ο γνωστος δεν μπορει να σε αφησει να δεις το hsn της καρτας?
ρωτησε τον ξανα,περιμενουμε,να πας σπιτι του!