paides yparxei periptwsh na vroume logs apo ollando??? thelw mia c3 mh perimenw deka wres na anoiksei!
paides yparxei periptwsh na vroume logs apo ollando??? thelw mia c3 mh perimenw deka wres na anoiksei!
An ke sigoura tha to dis gia antitheti periptosi des edo.
http://www.satsupreme.com/showthread...628#post708628
exw to ekseis koulo me thn gata.exw mia fwrtomenh ton ollando edw kai kana xrono kai epaize mexri thn prohgoumenh vdomada opou kai ekleise.ksana fortwnw to arxeio kai thn stelnw log vgazei emm sucefull.ola ok mexri edw.thn vazw ston dekth kai anoigei meta apo kana 5wro.ok mexri edw.paizei mia mera akrivws kai kleinei.den anoigei me tipota oute se 3 meres mesa.ti ginete?to exei pathei kaneis allos?exw valei kai ta 2 arxeia pou uparxoun sto thread ta idia.evala kai ena allo pou vrika allou ta idia.se allh gata exw ton voulgarw kai paei sfera.na ftaei kanas dekths?den nomizw.
paidia mia erwtish... yparxei working file gia olandeza mporei kapoios na mou ypodixei to arxeio ...thx
Exei kaneis kamia ypopsia ti einai ta c0 kai ta c8 pou yparxoun sta logs ? Moiazei to kathe update pou pernaei na einai apo c3 kai cb as poume na exei kai to zeugari tou...
exw ena dreambox 800 se kai cccam 2.2.1....exw 2 g@mm@ cards...sti mia ollando kai stin alli boulgaro....pos mporw na tis diabasw sta 2 internal slot pou exei o dektis mou???
paidia na rotiso kati na do ti isxiei akoma? i gata anoigei to bulsat kai to canal+?to proto einai ston hellas sat kai to allo ston astra 19,2?isxioun?Kai ta 2 paizoun xoris allagi arxeiou se oles tis gates?Diladi apla perimeneis na anoiksei kai den ksanakleinoun?
I tita paizei tpt?