ne ginete molis 8a to sindesis piso apo to dm800 8a sou kani kati kolpakia den pirazi kanis epanakinisi gia na to anagnorisi
ne ginete molis 8a to sindesis piso apo to dm800 8a sou kani kati kolpakia den pirazi kanis epanakinisi gia na to anagnorisi
Θά μπορούσε κάποιος φίλος νά μέ ενημερώσει ποιό αναλυτικά γιατί φοβάμαι μήν προκαλέσω κάποια βλάβη σέ έναν ή καί στούς δύο δέκτες. Ευχαριστώ
παλικαρι μου τον octagon δεν τον εχω δουλεψει. για τους dbox/humax εχω να σου πω οτι δεν εχουν προβλημα. εχουμε εικονα και απο τους δυο δεκτες ιδιο καναλι η" διαφορετικο(οριζοντια/καθετα) απο τον ιδιο transporter
vre file ti zimia na kanis ama diavasis tis odigies xriseos apo tin dream multimedia to idio grafi ke gia ton gnisio
otan 8a sindesis to kaladio sto lnb out 8a sou xalasi i ikona ine normal ton svinis telios ton anavis ton dm 800 ke 8a dis oti doulevi kanonik
prin peraso kalodia gia ka8e dekti ksexorista akrivos to idio ekana
Kalispera pedes.
Exo enan edision pingulux kai den mporo na kativaso to programa pingulux_150611_v1142 online. Ti prepi na kano?
Pos mporo na rikso to programa me alon tropo ?
Ean kseri kanis na mu grapsi ti diadikasia analitika.
Perimeno
Καλησπέρα,
'Οποιος φίλος γνωρίζει απο Qboxhd και μπορεί ας με βοηθήσει:
1. Υπάρχει κάτιο το οποίο πρέπει να ρυθμίσω όταν έχω 2 tuner δορυφορικά;
2. Τι ρυθμίσεις πρέπει να κάνω για να λειτουργίσουνε 8 ή περισσότερα lnb με ή χωρίς κινητό πιάτο.
Ευχαριστώ
Αυτο ισως σε βοηθησει!!
http://www.qboxsvn.com/blog/?page_id=81
Αλλα 8 ή περισσοτερα lnb σε κινητο πιατο τι θα πιασεις ακριβως???![]()
Τίποτα.
Ψώρα είναι και ξύνωμε.
Όσο για τα tutorial της duolabs τα έχω αλλά πουθενά δεν αναφέρει κάτι.
Ευχαριστώ πάντως.-
Γεια χαρα σε ολους.
Αντιμετωπιζω το εξης προβλημα. Πηρα ενα Amiko 7900 και περασα κανονικα τα keys με μορφη bin απο το usb. Ανοιξε κανονικα τα καναλια.ολα οκ. Το θεμα ειναι οτι απο εκεινη τη στιγμη εχει χαθει η επιλογη για να περασω νεα κλειδια! δηλαδη πηγαινοντας menu--ca settings μετα εχουν εξαφανιστει οι επιλογες!! εκανα κ αναβαθμιση firmware αλλα παλι τα ιδια. Μηπως εχει ασχοληθει κανεις με αυτον το δεκτη να μου πει τι λαθος εχω κανει?