Gia sas pedia !
Sas parakalo pios mpori na me voitisi gia ayton ton dekti?
Pu mporo na vro lojismiko kai pos mporo na xrisimopiso to cccam gia na do diafora kanalia.
Voithiste me sas parakalo.
παρακαλώ να μην ανοίγουμε νέα θέματα ενώ υπάρχουν τα ανάλογα thread




Reply With Quote





