[QUOTE=andreas_89;854903]pou mporw na vrw auta ta sxedia??? psaxnw sto google kai then pmorw na vrw tpt...[/QUOTE
Τα ανεβαζω εδω.
[QUOTE=andreas_89;854903]pou mporw na vrw auta ta sxedia??? psaxnw sto google kai then pmorw na vrw tpt...[/QUOTE
Τα ανεβαζω εδω.
Παιδιά την βοήθεια σας αν ξερετε
πηρα εναν ferguson ariva 102e και πηγα να του περασω μια αναβαθμηση με usb αλλα μαλλον δεν ηταν για αυτον γιατι εγραφε για ariva 100 και πανω στην αναβαθμηση κολλησε και τωρα ουτε που αναβει! μηπως ξερετε πως μπορω να τον επαναφερω στην ζωη![]()
Ναι αυτο νομιζα και εγω αλλα δεν κανει και οχι μονο δεν κανει μονος του αλλα ουτε χειροκινητα κατεβαζει τα καναλια στις 16,ενω αντιθετα μια συχνοτητα του Ηotbird που του εβαλα την κατεβασε κανονικα.
Ναι αυτο εννοειται οτι το ειχα κανει αλλα απο τον μεν W2 κατεβαζε μονο μια συχνοτητα ενω απο τον Hotbird 2-3 που δοκιμασα κατεβηκαν ολες.Τελος παντων τον δεκτη δεν το εχω πια στα χερια μου και δεν μπορω να δοκιμασω κατι αλλο,σε ευχαριστω παντως!
Καλησπερα,εχω ενα protek 9600IP.Ενω εβλεπα αρκετα πακετα σε Hotbird και Astra (JSC , N**a , Premier , Canal+ κτλ),εδω και μια εβδομαδα δεν ανοιγει τιποτα.Ξερει καποιος να μου πει αν υπαρχει καποια νεα αναβαθμιση ;
..Anavathmisi den yparxei.Ean o dektis sou kataskevastike prin to 2009 den paizei allo,ekeino pou xreiazese einai ena ID me to opoio syndeese pali me ton protek-server kai tha vlepeis oti evlepes prin. ..Episeis to SW 32t kai to ID.Pou to vriskeis.?Sto nanoXX-protek forum kai steile PM ston admin @spanky gia perisotera.Den einai tzamba.
Στον δεκτη εχω περασμενο το 32e και k159,εχω ID αλλα τιποτα ,μου βγαζει μυνημα null days.εχω δοκιμασει 29e ,29t ,t71 , t75 , 32e , t72 , αλλα τιποτα.Ευχαριστω.