..Kalispera.Ean ksereis Germanika pigene edo Kai merikes plirofories apo ekei: Keyfiles Keymenü (Patch) wird mit F1+000 aktiviert. Dann Menü --> Installation --> Patch Menü Dort findet man das Keymenü Mit F1+333 kommt direkt das Keymenü des laufenden Kanals zum Bearbeiten und man CCW eingeben. OK, der Opti braucht eine softcam.key als Keksdatei Diese lässt sich ganz einfach per USB einspielen. Mit den Tasten USB --> gelbe Taste (Hochladen) --> Speichern auf USB lässt sich das Keyfile auf USB speichern!
και η μετάφραση του παραπάνω απο το google .
Keymenü keyfiles (Patch) ενεργοποιείται πατώντας το πλήκτρο F1 000. Στη συνέχεια Μενού -> Εγκατάσταση -> Μενού Patch, όπου μπορείτε να βρείτε το Keymenü Με 333 F1 είναι το δικαίωμα του τρέχοντος Keymenü κανάλι για να επεξεργάζεστε και να εισέλθουν στην CCW. Εντάξει, η βελτιστοποίηση χρειάζεται SoftCam.Key ως Keksdatei Αυτό μπορεί να είναι πολύ απλή εισαγωγή μέσω USB. Με τα κλειδιά USB -> κίτρινο κουμπί (Upload) -> Αποθήκευση σε USB μπορείτε να αποθηκεύσετε το αρχείο κλειδιών σε USB!
Καλως σας βρηκα κ καλησπερα σας,
φιλε μου απλα να σε ενημερωσω οτι μονο βιαστικος δεν ειμαι ! ΑΣΧΕΤΟΣ ειμαι κ χρειαζομουνα μια βοηθεια, αλλα μαλλον το περιβαλλον δεν ειναι κ τοσο της βοηθειας!
Αντι για ολο αυτο που εγραψες φιλε νικολα, θα ειχες κανει ενα copy-paste αν ειχες σκοπο να με βοηθησεις!!!
Ευχαριστω πολυ κ να ειστε καλα!
file kalos orises prota apo ola...apo tin poli viasini sou anoikses neo thama xoris na yparxei logos, an eixes afierosi poli ligo xrono tha evlepes oti yparxei to paron thema gia tis erotiseis sou.
Γεια σας.Μια βοηθεια αν ξερει κανεις.Εχω 1 AB IPBOX 900HD,μετα απο μια αναβαθμηση με USB stick ο δεκτης δεν λειτουργει σωστα.Οταν τον ανοιγω κανει booting, μετα loading, μετα βγαινει στην προσοψη του δεκτη MOUNT VAR και τελος error 79 συνεχεια.Δεν κανει συνδεση με την τηλεοραση και δεν μπορω να τον ξαναβαθμησω μηπως φτιαξει.Αν μπορει καποιος να βοηθηση θα του ειμαι ευγνομων.Ευχαριστω
Ευχαριστω nikolas0212292 για το ενδιαφερον, αλλα δεν τα καταφερα να του περασω αλλο software με nulmodem cable.Χρησιμοποιω το PCEditor
αλλα και το Flasher αλλα τιποτα.Αν εχεις αλλον τροπο θα το εκτιμουσα να μου το αναφερεις.Και παλι ευχαριστω
Δες εδω, μηπως μπορει να σε βοηθησει .....
Προς το τελος αναφερεται στο Software upgrade .....
Ευχαριστω telisgr.Θα το κοιταξω και θα απαντησω αν καταφερω τιποτα,παντως παλι ευχαριστω για την βοηθεια σου
Εκανα οτι αναφερετε αλλα χωρις τυχη.Οταν ο δεκτης μου βγαζει USB Upgrade μετα απο δευτερολεπτα αρχιζει και αναβοσβηνη error 10 χωρις να κανη τιποτε αλλο.Εδιαβασα τι σημαινει το error 79 οταν ανοιξω τον δεκτη, και το error 10 οταν προσπαθω να τον αναβαθμησω με usb stick, εκανα οτι αναφερεται για να το φτιαξω αλλα τιποτα.Αν καποιος ειχε
τα ιδια προβληματα για αυτον τον δεκτη(AB IPBox 900HD) θα τον παρακαλουσα να βοηθηση.Ευχαριστω