Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 44 of 85 FirstFirst ... 1934394243444546495469 ... LastLast
Results 431 to 440 of 846

Thread: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

  1. #431
    Senior Member
    Join Date
    05-08-2009
    Posts
    115
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Καλήμερα παιδιά και χρόνια πολλά.
    Βρήκα δυο κινεζικους δέκτες που ενδιαφέρομαι να αγοράσω και αν κάποιος φίλος ξέρει κάτι για αυτούς θα με βοηθούσε με την γνώμη του.
    Ο ένας λέγεται sky box f3,f4,f5 (υπάρχουν διαφορά μοντέλα)και ο αλος λεγεται open box s9,s10,s11 χ3,χ4'χ5 (υπάρχουν και σε αυτόν διαφορά μοντέλα).
    Είναι και οι δυο HD έχουν δυνατοτητα για pvr και εχουν cccam mgcamd από ότι γράφουν στην σελίδα τους οι Κινέζοι και είναι πολύ φτηνοι από τους κλονους dreambox και έχουν περίπου τις ίδιες δυνατότητές.
    Θα με βοηθούσατε με την απάντησή σας.
    Ευχαριστώ και καλή χρόνια σε όλους.

  2. Advertise Here
  3. #432
    Member
    Join Date
    04-09-2006
    Posts
    77
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Παιδιά θέλω την βοήθεια σας
    εχω τον skybox s12 hd θελω να κανω αναβαθμηση ξερει κανενας το τελευτεο firmware και επισεις πως θα περασω τα τελευτεα biss keys τις Digea Greece Channel στο 3e
    αν μπορει καποιος να μου πει αναλυτικα
    σας ευχαριστω πολυ

  4. #433
    Senior Member Dim_33's Avatar
    Join Date
    23-12-2009
    Posts
    300
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Οποιος μπορει Ας ΒΟΗΘΗΣΕΙ

    Εχω ενα YUMATU HD Sti7101....βαζω DD 5A AC E3 B6 67 70 8D....Κεy Dizea.....αλλα φως δεν υπαρχει !
    Το EGP εργαζεται κανονικα..οι συχνοτηΤΕς κατεβηκαν,,,τι μπορει να φταιει ?

    Ευχαριστω

  5. #434
    New Member
    Join Date
    22-01-2013
    Posts
    1
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Γεια σας!! Ερώτηση. Σε LG tv με ενσωματωμένο δορυφορικό δέκτη, μπορούμε να περάσουμε cccam lines????

  6. #435
    Contributing Member kostas1's Avatar
    Join Date
    20-10-2005
    Location
    Germany/HDH
    Posts
    612
    Uploads
    15
    Likes
    17

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    ..Oxi,afto den ginete.Den yparxei enalaktiko SW gia TV's.

  7. #436
    Senior Member adamos_john's Avatar
    Join Date
    09-05-2009
    Location
    ASA
    Posts
    173
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by dkiropios View Post
    Γεια σας!! Ερώτηση. Σε LG tv με ενσωματωμένο δορυφορικό δέκτη, μπορούμε να περάσουμε cccam lines????
    Καλησπέρα.

    • Λογικά θα μπορέσεις να το κάνεις με μία την Module Matrix cam air

    http://www.satsupreme.com/forumdispl...Matrix-Modules

  8. #437
    Junior Member
    Join Date
    03-01-2010
    Posts
    20
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Ενδιαφερομαι για την αγορα του Ferguson Ariva 102E. Μηπως καποιος φιλος γνωριζει αν ο εν λογω δεκτης με το καταλληλο emu δινει "φως" στον ΑΝΤ1 11052 V 30000 στον Hellas Sat.
    Αν καποιος φιλος γνωριζει ας μου στειλει,αν θελει p.m για να τα πουμε
    Ευχαριστω

  9. #438
    Senior Member aoxara-fc's Avatar
    Join Date
    19-05-2009
    Posts
    306
    Uploads
    20
    Likes
    9

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Πρόσεξε μην ξοδευτείς άδικα,οι φήμες λένε οτι πολύ σύντομα η εν λόγω συχνότητα θα κλείσει
    λόγω μεταφοράς του παρόχου των καναλιών της στις 9'Ε και δεν ξέρουμε τι θα κάνει
    το συγκεκριμένο κανάλι.
    Με τον optimus underline δεν το άνοιγες σε κανένα προηγούμενο πατς?
    (για τον highspeed 2in1 ξέρω σίγουρα οτι το άνοιγε με πατς Μαρτίου 2012).
    Αν είναι να ξοδευτείς μόνο γι αυτό το κανάλι,περίμενε ενα μήνα ακόμη,πάντως.

  10. #439
    VIP Member andymal's Avatar
    Join Date
    14-12-2005
    Location
    Botswana
    Posts
    1,968
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by marine96 View Post
    Ενδιαφερομαι για την αγορα του Ferguson Ariva 102E. Μηπως καποιος φιλος γνωριζει αν ο εν λογω δεκτης με το καταλληλο emu δινει "φως" στον ΑΝΤ1 11052 V 30000 στον Hellas Sat.
    Αν καποιος φιλος γνωριζει ας μου στειλει,αν θελει p.m για να τα πουμε
    Ευχαριστω






    Quote Originally Posted by aoxara-fc View Post
    Πρόσεξε μην ξοδευτείς άδικα,οι φήμες λένε οτι πολύ σύντομα η εν λόγω συχνότητα θα κλείσει
    λόγω μεταφοράς του παρόχου των καναλιών της στις 9'Ε και δεν ξέρουμε τι θα κάνει
    το συγκεκριμένο κανάλι.
    Με τον optimus underline δεν το άνοιγες σε κανένα προηγούμενο πατς?
    (για τον highspeed 2in1 ξέρω σίγουρα οτι το άνοιγε με πατς Μαρτίου 2012).
    Αν είναι να ξοδευτείς μόνο γι αυτό το κανάλι,περίμενε ενα μήνα ακόμη,πάντως.


    Να συμπληρώσω και εγώ.

    ΘΕΜΑ: Παροχή Υπηρεσιών Δορυφορικής Μετάδοσης

    Κύριοι, Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, από 1η Μαρτίου 2013, η συχνότητα και ο αναμεταδότης Hellas Sat F2 παύουν να είναι διαθέσιμα. Γι’ αυτό το λόγο, ο ΟΤΕ έχει εκπονήσει σχέδιο μεταφοράς σας στο δορυφόρο EUTELSAT 9A. Η μετάβαση αυτή θα έχει για εσάς πολλά πλεονεκτήματα :

    · Αύξηση τηλεθέασης / ακρόασης από την συνεχώς αυξανόμενη συνδρομητική βάση του ΟΤΕ ΤV.

    · Αύξηση τηλεθέασης / ακρόασης λόγω γειτνίασης με ελεύθερα κανάλια του EUTELSAT 9A και Hotbird13E.

    · Συγκεκριμένα, στον EUTELSAT 9A εκπέμπονται 52 ελεύθερα τηλεοπτικά κανάλια & 88 ελεύθερα ραδιοφωνικά κανάλια και στον HOTBIRD 13E εκπέμπονται 456 ελεύθερα TV κανάλια & 307 ελεύθερα ραδιοφωνικά κανάλια.

    · Η λήψη του σήματος διευρύνεται πλέον σε όλα τα δορυφορικά κάτοπτρα του OTE TV, καθώς και σε όλα όσα στοχεύουν σε EUTELSAT 9A / HOTBIRD 13E και βρίσκονται εγκατεστημένα όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε ολόκληρη την περιοχή κάλυψης του EUTELSAT 9A.

    · Διεύρυνση της περιοχής λήψης του σήματος προς Σκανδιναβική Χερσόνησο, Μέση Ανατολή και Ασία, όπως απεικονίζεται στο παρακάτω διάγραμμα κάλυψης του EUTELSAT 9A. Με τον τρόπο αυτό, όχι μόνο αυξάνεται η τηλεθέαση / ακρόαση, αλλά υπάρχει η δυνατότητα διαμοιρασμού του σήματος σε τηλεοπτικές / ραδιοφωνικές πλατφόρμες σε ευρύτερη περιοχή του εξωτερικού.

    ΠΗΓΗ:(Satleo Forum)

  11. #440
    Senior Member
    Join Date
    07-04-2009
    Posts
    108
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Γεια σε ολη την παρεα.περιμενω αυτες της μερες τον VU+ solo 2 και θα ηθελα μερικες πληροφοριες για το image να του βαλω πανω και πως γινεται η αλλαγη image.αν ειναι δλδ η ιδια διαδικασια με τον dreambox που γινεται η αλαγη μεσω web interaface.
    ευχαριστω

Advertise Here

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •