Καλήμερα παιδιά και χρόνια πολλά.
Βρήκα δυο κινεζικους δέκτες που ενδιαφέρομαι να αγοράσω και αν κάποιος φίλος ξέρει κάτι για αυτούς θα με βοηθούσε με την γνώμη του.
Ο ένας λέγεται sky box f3,f4,f5 (υπάρχουν διαφορά μοντέλα)και ο αλος λεγεται open box s9,s10,s11 χ3,χ4'χ5 (υπάρχουν και σε αυτόν διαφορά μοντέλα).
Είναι και οι δυο HD έχουν δυνατοτητα για pvr και εχουν cccam mgcamd από ότι γράφουν στην σελίδα τους οι Κινέζοι και είναι πολύ φτηνοι από τους κλονους dreambox και έχουν περίπου τις ίδιες δυνατότητές.
Θα με βοηθούσατε με την απάντησή σας.
Ευχαριστώ και καλή χρόνια σε όλους.




Reply With Quote







