Φίλε μου δε το έκαναν δεκτό τα,αφεντικά λόγω λογισμικού(νομίζω),οπότε αναγκαστικά προσαρμοζόμαστε στο αστεράκι
που ''ανεβάζει'' και την φήμη (reputation) του παραλήπτη.
Είπαμε είμαστε φιλοξενούμενοι εδώ,σαν Ελληνική κοινότητα, και δεν μπορούμε να επιβάλλουμε τις θέσεις μας.





Reply With Quote




.......
