Καλημέρα παιδιά...εχω αγορασει τον vu solo2 και του εχω περασει firmware απο την black hole.Επειδη ειναι ο πρωτος μου δεκτης πειραματιζομαι συνεχως.Εχω αντιμετωπισει το εξης προβλημα δεν βρισκω τους emulators και πως τους ρυθμιζω.Eχω μια cline και δεν γνωριζω πως να την περασω στον vu solo2.Καμια ιδεα?




Reply With Quote






