καλη χρονια σε ολους
τον εχω βρει στα 125 ευρω απο γερμανια μαζι με μεταφορικα αναφερομαι στον
ixxus one υποστηριζεται απο την oe allianz για αυτο μαλλον δεν εχει καλη υποστηριξη
σκεφτομουν να παρω τον cloud ibox2 επειδη ειναι πιο οικονομικος και υποστηριζεται
επαρκως ομως το ixxus ειναι λιγο ακριβοτερο ομως υπερτερει σε ποιοτητα και χαρακτηριστικα
μεταξυ των δυο ποιο θα παιρνατε?





Reply With Quote






