Καλησπέρα, εδώ και καιρό έχω πονοκεφαλιάσει μεταξύ άλλων και για την αγορά νέου δέκτη. Στο σπίτι αυτή την στιγμή έχουμε δυο αλλά αρκετά παλιούς και sd μάλιστα, ο ένας δεν δέχεται ούτε κάρτα. Το τελευταίο διάστημα δεν ξέρω τι ακριβώς έχει γίνει αλλά δεν εκπέμπουν τα ίδια κανάλια και στους δυο δέκτες . Ενδιαφέρομαι για να αγοράσω έναν καλύτερο HD αλλά μέχρι τα 100 ευρώ (ζητάω πολλά). Έχω κάνει για πολύ καιρό την γύρα αλλά επειδή μέσα στο επόμενο δεκαήμερο θα τον αγοράσω οπωσδήποτε τον δέκτη θα ήθελα την γνώμη σας.
Ψάχνω για κάτι που να είναι γνωστό σχετικά, ώστε να είναι και πιο αξιόπιστο, αλλά να υπάρχει και καλό support. Επειδή είμαι απόφοιτος Δημοσιογραφίας και με αυτήν ασχολούμαι η ενημέρωση είναι το παν για εμένα και πρέπει να ενημερώνομαι από τα ξένα ειδησεογραφικά δίκτυα θεωρείται πως με τα lnb hotbird (13ο) και eutelsat w2 είμαι καλά; Έχω χρόνια το πιάτο, στο παρελθόν ήμουν συνδρομητής και σε δορυφορικά πακέτα αλλά μετά ήρθε η κρίση και τα γνωστά. Με αυτά τα χρήματα μπορώ να βρω κάτι καλό ώστε να μπορέσω να κάνω τίποτα «μαγικά» ώστε να παρακολουθώ και μη FTA κανάλια μπας και χαρώ μπαλίτσα και ταινίες. Είμαι αρχάριος και δεν έχω ασχοληθεί πρακτικά με το όλο θέμα μόνο έχω χαζέψει για ώρες στα Fora, απλώς έχω την εντύπωση πως τώρα με τις θύρες usb η δουλειά είναι πιο εύκολη συγκριτικά με το καλώδιο rs 232 και δεν θα δυσκολευτώ ιδιαίτερα.
Ευχαριστώ προκαταβολικά.




Reply With Quote
Thanks





