Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 66 of 85 FirstFirst ... 1641566164656667687176 ... LastLast
Results 651 to 660 of 846

Thread: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

  1. #651
    Member
    Join Date
    18-05-2008
    Posts
    50
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Καλημέρα στο forum.
    έχω δυο δέκτες AMIKO 8100 ΗD Kai ALMA 2000S Βλέπω τα ελληνικά κανάλια στις 3.1 (digea) υπάρχει πιθανότητα να δω και τα κανάλια της ΝΕΡΙΤ?
    έχω δοκιμάσει κάποια κλειδιά κτλ αλλά δεν ανοίγουν?
    Αν γνωρίζει κάποιος ας με βοηθήσει να δω φως και στα κανάλια αυτά.
    Ευχαριστώ.

  2. Advertise Here
  3. #652
    Contributing Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    519
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by dimas1 View Post
    υπάρχει πιθανότητα να δω και τα κανάλια της ΝΕΡΙΤ?
    Πρέπει να βγει αναβάθμιση για να υπάρξει φως στα κανάλια αυτά. Δυστυχώς δεν έχουν flag κωδικοποίησης (οι δέκτες τα βλέπουν ως fta).

  4. #653
    Member
    Join Date
    19-02-2014
    Posts
    99
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    ελπιζω να βρισκομαι στο σωστο forum..
    εχω ενα cloud ibox2 και θα ηθελα να ρωτησω αν συνδεσω με ethernet το κουτι με το laptop θα γινει συνδεση ωστε να μπορεσω να περασω κατι αρχεια με το DCC?

  5. #654
    VIP Member harrys13's Avatar
    Join Date
    12-07-2009
    Posts
    1,047
    Uploads
    3
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by kavalxd View Post
    ελπιζω να βρισκομαι στο σωστο forum..
    εχω ενα cloud ibox2 και θα ηθελα να ρωτησω αν συνδεσω με ethernet το κουτι με το laptop θα γινει συνδεση ωστε να μπορεσω να περασω κατι αρχεια με το DCC?
    Ποιο ευκολο για εσενα ειναι να το συνδεσεις πανω στο router σου.
    Να βαλεις static ip στο cloud ibox 2 και να μπεις στο dcc και να πατησεις την Ip που εβαλες στο cloud 2.
    Τωρα εαν δεν εχεις ρουτερ και θελεις να το κανεις κατευθειαν απο το laptop στο cloud 2 θα πρεπει να πας στην επιλογη switch / hub και να ακολουθησεις την ιδια διαδικασια που που σου ειπα.

  6. #655
    Member
    Join Date
    19-02-2014
    Posts
    99
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    φίλε μου σε ευχαριστώ για την άμεση απάντησή σου!:)
    έχω router αλλά βρίσκεται στο τρίτο όροφο όπου μένει η οικογένειά μου,ενώ εγώ βρίσκομαι στον πρώτο και δεν έχω router παρά μόνο το laptop το οποίο πιάνει wifi απ το router..και με το οποίο θα ήθελα μέσω καλωδίου ethernet να περάσω αρχείο απ το DCC στο cloud 2
    παρεμπιπτόντως έκανα ένα τεστ δικτύου στο cloud και μου έβγαλε ότι δεν επιβεβαιώνεται το IP του cloud ενώ δείχνει ότι έχει πραγματοποιηθεί σύνδεση στο internet

  7. #656
    VIP Member harrys13's Avatar
    Join Date
    12-07-2009
    Posts
    1,047
    Uploads
    3
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by kavalxd View Post
    φίλε μου σε ευχαριστώ για την άμεση απάντησή σου!:)
    έχω router αλλά βρίσκεται στο τρίτο όροφο όπου μένει η οικογένειά μου,ενώ εγώ βρίσκομαι στον πρώτο και δεν έχω router παρά μόνο το laptop το οποίο πιάνει wifi απ το router..και με το οποίο θα ήθελα μέσω καλωδίου ethernet να περάσω αρχείο απ το DCC στο cloud 2
    παρεμπιπτόντως έκανα ένα τεστ δικτύου στο cloud και μου έβγαλε ότι δεν επιβεβαιώνεται το IP του cloud ενώ δείχνει ότι έχει πραγματοποιηθεί σύνδεση στο internet
    Εβαλες την επιλογη switch / hub??

  8. #657
    Member
    Join Date
    19-02-2014
    Posts
    99
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by harrys13 View Post
    Εβαλες την επιλογη switch / hub??
    my friend περισσότερα pm :) ευχαριστώ και πάλι!

  9. #658
    New Member
    Join Date
    10-05-2008
    Posts
    4
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    geia sas...kserei kaneis gia tn IPTV diladi ti mixanima xriazome k kamia alli pliroforia????

  10. #659
    Senior Member
    Join Date
    28-02-2013
    Posts
    449
    Uploads
    4
    Likes
    71

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Xmmmm....prwto post ....kai plirofories gia IPTV?!!!!!

  11. #660
    New Member
    Join Date
    10-05-2008
    Posts
    4
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    kai ti na leei???? apo to 2008 eimai melos eixa kanei 2 logariasmous alla den thimame to logariasmo giati eimai poli palios file k grafw apo auton ...exw kanei poles sizitiseis k polous filous me tn allon logariasmo.... Forum» Encryption/Decryption» More Encryption Systems »NDS Videoguard »anithing for conn-x on hellas sat? to proto post me to onoma andreas_89....se kalipsa????

Advertise Here

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •