διακόπτω λίγο τη ροή αλλά θα ήθελα τα φώτα σας στο εξής:
ο δέκτης Medialink Black Panther FTA Premium Magic S2 +IPTV+ free apps δέχεται cccam???
gia re paidia xreastika kainourgio dekti peta apo metakomisi exo ena opticum x406p tora mou lipi sta settings o dotiforos 3.1 east gia ta elinika echi mipos kanenas ta setting gia astra 19.2 ,hotbird 13 kai digea 3.1 est giati mono me afto boro na bro to doriforo astra kai hotbitd brika mesou takanalia ala 3.1 lipi sta sittings
sas efcharisti gia opidipote boithia
..Ta etoima settings den einai kali idea,mborei na kolisei o dektis kai aftos o 406p den exei "seriel" gia na ton epanafereis an paei kati strava. ..Prepei na reraseis ton doryforo stin lista me to xeri,an den ginete,tote alakse to onoma se kapion doryforo pou den xreiazese. ..Meta tha peraseis tis syxnotites digea+Ert kai psaxneis ta kanalia. ..PS:Prota pigene sto "info" gia na deis to SW tou dekti,an einai kainourgios tote isos grafei sto SW....non PVR an grafei afto tote thelei ena allo SW gia na ginei...PVR kai etsi exeis kai to "emu" gia ta kleidia,alios den ginete tipote.Afto einai to proto pou prepei na ksereis. ..Grapse pio SW exei tora o dektis.
Gianaki esy den mas ta les kala.Min proteineis se kanenan ti einai kalo ti oxi.Einai ypokeimeniko,einai gousta,einai tsepi.An eixame oloi ta idia matia kai ta idia gousta....tha peftame stin ...idia gynaika!.Voitha ton kathena an mporeis me oti exei.O dektis einai kalos,o Kostas1 edwse tin apantisi.
Oi x405-406 den exoun provlima me ta kanalia tis ERT.
Tin leksi eksypnakia partin pisw.An den ksereis kati min apantas!.Aftoi oi dektes den eksartwntai apo palia logismika...i kainourgia opws merika edision.Vazeis ta swsta kleidia kai anoigoun ola.Katalaves?.
re paidia mia erotisi ekana mi malonete ixa deka cronia octagon mou xalse kai ipa na paro ena ftino enas filos elinas mou ipe pare afto kai to pira to brika ftino kai ipa as dokimaso !!
soft ine to pio kainourgio X406p_V1.09.12499_10-07-2014
ola epano pvr doulewi kai gatoules skilakia pondikakia oti thes :)
mono hia na bro doriforo thelo sichnotites me ton dropo allo doriforo sto octagon parousiase problimata
giafto psachno kapion me x405 406 pou ta exie !!
xoris na xekiniso polemo
naste kala gia tis apandisis tis exipnes kai mi![]()
kai pio ine kalo re file mexri na spüoudaso edo ola ta posting exoun bgie 3 kainorgia modella den ascholoume empalgimatika me to thema na xero akou ka ti atoma san kai sena otan rotao etiche na moa poune afto kane mia lista esi kai baltin sto forum kai kathe bdomada na basis ta kainourgia modella pou bgenoune kai iposterisi to forum kai tha kano kai diafimisi gia sena kai to forum gia ta mixanimata pou ipostirisi to forum pore exipnades signomi pou imaste xasi oli![]()