Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 83 of 85 FirstFirst ... 335873788182838485 LastLast
Results 821 to 830 of 846

Thread: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

  1. #821
    New Member
    Join Date
    05-02-2017
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Καλημερα παιδια , εχω εναν δεκτη commander 1000hd αλλα ειναι κλειδωμενα τα καναλια της digea. Πως μπορω να περασω τα κλειδια?

  2. Advertise Here
  3. #822
    Contributing Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    519
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Δοκίμασε την αναβάθμιση για το δέκτη σου (1000) που υπάρχει εδώ.

  4. #823
    New Member
    Join Date
    05-02-2017
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Ευχαριστω φιλε μου , επαιξε!!!!

  5. #824
    Junior Member
    Join Date
    02-04-2005
    Posts
    23
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Καλησπέρα! Υπάρχει τροπος να δω Digea με ένα δεκτη AB IP900HD; Ευχαριστω για την όποια βοήθεια

  6. #825
    Senior Member
    Join Date
    28-02-2013
    Posts
    449
    Uploads
    4
    Likes
    71

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Nai me E2 img kai Mgcamd i oscam_ymod ( EMU).Xreiazesai kai softcam key.
    An exeis spark img protimise to mgcamd.

  7. #826
    Member
    Join Date
    15-06-2016
    Posts
    37
    Uploads
    0
    Likes
    1

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    OCTAGON SF4008 UHD 4K 2160p Triple E2 Linux Receiver einai kalo?


  8. #827
    Senior Member aoxara-fc's Avatar
    Join Date
    19-05-2009
    Posts
    306
    Uploads
    20
    Likes
    9

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by Serafeim View Post
    Δοκίμασε την αναβάθμιση για το δέκτη σου (1000) που υπάρχει εδώ.
    Μήπως ξέρεις και πως εμφανίζεται και το menu με τα κλειδιά για να περάσω χειροκίνητα κάποια άλλα biss κανάλια στις 4.8°Ε?

  9. #828
    New Member
    Join Date
    01-07-2017
    Posts
    3
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Καλησπέρα παιδιά, υπάρχει κάτι για το "δεινόσαυρο" μου "illusion sat m4"? ...Έστω και χειροκίνητα,οτιδήποτε.....Η τελευταία εκδοσή/αναβάθμιση που έχω είναι -2.21....
    Thnx
    images.jpg

  10. #829
    Junior Member
    Join Date
    22-04-2005
    Posts
    16
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Max dvb-t2&s2 combo

    Καλησπέρα παρέα.Επεσε στα χέρια μου ο παραπάνω δέκτης και με λάθος αναβάθμιση (προηγούμενο μοντέλο)έπεσε νεκρός!!!!!!Ξέρει κάποιος αν μπορεί να επανέλθει και πώς????π.χ. συνδιασμός πλήκτρων ή κάτι άλλο???Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.

  11. #830
    Contributing Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    519
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Max dvb-t2&s2 combo

    Επικοινωνείς με το κατάστημα που τον πήρες, δεν αναφέρεις τίποτα για την αναβάθμιση και τους λες ότι έχει πρόβλημα ο δέκτης.

Advertise Here

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •