Καλημερα παιδια , εχω εναν δεκτη commander 1000hd αλλα ειναι κλειδωμενα τα καναλια της digea. Πως μπορω να περασω τα κλειδια?
Καλημερα παιδια , εχω εναν δεκτη commander 1000hd αλλα ειναι κλειδωμενα τα καναλια της digea. Πως μπορω να περασω τα κλειδια?
Δοκίμασε την αναβάθμιση για το δέκτη σου (1000) που υπάρχει εδώ.
Ευχαριστω φιλε μου , επαιξε!!!!
Καλησπέρα! Υπάρχει τροπος να δω Digea με ένα δεκτη AB IP900HD; Ευχαριστω για την όποια βοήθεια
Nai me E2 img kai Mgcamd i oscam_ymod ( EMU).Xreiazesai kai softcam key.
An exeis spark img protimise to mgcamd.
OCTAGON SF4008 UHD 4K 2160p Triple E2 Linux Receiver einai kalo?
Καλησπέρα παιδιά, υπάρχει κάτι για το "δεινόσαυρο" μου "illusion sat m4"? ...Έστω και χειροκίνητα,οτιδήποτε.....Η τελευταία εκδοσή/αναβάθμιση που έχω είναι -2.21....
Thnx
images.jpg
Καλησπέρα παρέα.Επεσε στα χέρια μου ο παραπάνω δέκτης και με λάθος αναβάθμιση (προηγούμενο μοντέλο)έπεσε νεκρός!!!!!!Ξέρει κάποιος αν μπορεί να επανέλθει και πώς????π.χ. συνδιασμός πλήκτρων ή κάτι άλλο???Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.
Επικοινωνείς με το κατάστημα που τον πήρες, δεν αναφέρεις τίποτα για την αναβάθμιση και τους λες ότι έχει πρόβλημα ο δέκτης.