Σε τιμη απο 130 εως και 180 ευρω υπαρχουνε παρα πολλα αξιολογα μηχανημα λινουξ και ενιγμα 2
Σε τιμη απο 130 εως και 180 ευρω υπαρχουνε παρα πολλα αξιολογα μηχανημα λινουξ και ενιγμα 2
Ευχαριστώ φίλε μου, βρήκα και μεταχειρισμένο vu solo 2 απο γνωστό στα 150 ευρώ, μήπως να πάω προς τα εκεί? Να σαι καλά
Παιδιά έχω και εγώ έναν νου+solo2, έχω ένα "προvλημα" με το HDMI-CΕC
Το reciver δεν ανοίγει την τηλεόραση μια Samsung lcd. Έχω δοκιμάσει σχεδόν όλα τα img. Μονο στο VΤΙ Ανοίγει και κλείνει κανονικά, γνωρίζει κάποιος που οφείλεται?
καλησπερα και παλι , θα ηθελα να ρωτησω στον ariva 202e το αρχειο με τα μπισκοτα περιεχει και το πακετο HD+ και δεν μου ανοιγει εχει κανενας φως σε αυτο το πακετο ?ευχαριστω
Παιδιά Γειά σας.Έχω ένα πρόβλημα καί θάλω τή βοήθειά σας.Στήν ταράτσα μου έχω ένα πιάτο GIBERTINI 1,20 cm μέ μοτέρ MOTECK SG-2100 A καί στό σαλόνι μου ένα δέκτη OCTAGON SF 918 HD καί τόν NOVABOX 831 τής NOVA. Τό καλώδιο τής κεραίας μου πήγαινε στήν υποδοχή LNB IN τού OCTAGON καί από τό LNB OUT τού OCTAGON στό SAT IN τού NOVABOX 831 .Μέ τόν τρόπο αυτό έχοντας κλειστόν τόν OCTAGON έβλεπα τήν NOVA καί τό άντίθετο. Η ΔΕΗ όμως μέ τίς συχνές διακοπές της στό νησί μου ( ΛΕΣΒΟΣ) μού έκαψε τόν OCTAGON. Επειδή τόν είχα αρκετά χρόνια καί ήμουν ευχαριστημένος, αποφάσισα νά πάρω δέκτη τής ίδιας εταιρίας. Αγόρασα λοιπόν τόν OCTAGON SF 1008G+SE+HD INTELLIGENCE. Συνδέω λοιπόν τό καλώδιο τής κεραίας μου κατά τόν ίδιο τρόπο καί 'ολα εντάξει.Προχθές εντελώς ξαφνικά χάθηκε τό σήμα τής NOVA ενώ ο OCTAGON έπαιζε κανονικά. Βάζω τό καλώδιο τής κεραίας απευθείας στόν NOVABOX καί τό σήμα εντάξυ. Θά μπορούσε λοιπόν κάποιος φίλος πού ξέρει νά μού πεί τί μπορεί νά συμβαίνει?
το πιο λογικο να εχει καψει το out του octagon
Elengse to kalwdio i tin F stecker apo tin eksodo tou octagon.
Ελεγξε απο το μενου τις ρυθμισεις για το standby. Δεν εχω τον δεκτη σου, αλλα ειδα οτι εχει 1W Stand-by Power Consumption, σε καποιους δεκτες αυτο μπορεις να το απενεργοποιησεις.
Οταν ειναι ρυθμισμενος να καταναλωνει 1W σε κατασταση standby, τοτε δεν αφηνει το σημα να περασει απο "μεσα του"......
Δυστυχώς φίλε μου,καί τό καλώδιο άλλαξα καί τι΄ς F stecker ξανατοποθέτησα αλλά τό πρόβλημα παραμένει.